Avatar billede savle Nybegynder
09. april 2001 - 23:21 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

CD kopiering

Kan man ikke kopier Diablo til en anden cd og bruge den som den originale, eller skal man købe to cd\'er for at spile lokalte netværk. Når man instalere fra den brændte kan man ikke spile der kommer en fejl: The problem occurred while trying to load a file.
Main program archive:diabdat.mpq
Bruger Easy CD Creator ver.4,02(285)
Compaq DVD-ROM SD-612B/Philips CDD4801 CD-R/RW
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
09. april 2001 - 23:40 #1
prøv at kigge på www.gamecopyworld.com
Avatar billede Beach Mester
10. april 2001 - 00:03 #2
Clone cd kan klare opgaven. Problemet med Easy cd... er at den ikke kan finde ud af af springe de protections over som der ligger på org. skiven.
//Beach
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
10. april 2001 - 00:23 #3
clone cd kan hentes her http://www.elaboratebytes.com/eb/
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
10. april 2001 - 00:24 #4
du kan hente clone cd databasen ned også, den kan se hvilken kopibeskyttlse cd\'en har og selv \"vinge de nødvendige indstillinger af\"
Avatar billede alleycat Nybegynder
10. april 2001 - 01:19 #5
jaaa... men er der ikke noget med at der er nogle brændere som ikke kan kopiere alle cd\'er (fx dem med kopi-beskyttelse) - fx nogle som ikke understøtter CD-text, har du tjekket dette?
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
10. april 2001 - 02:04 #6
den eneste model jeg kan finde på philips website der brænder 8/4/32 som jeg mener cdd4801 gør er denne \"PCRW804K\" passer det ?
Avatar billede spectual Nybegynder
10. april 2001 - 02:10 #7
www.GameCopyWorld.com muligører backups således at du kan lave en ekstra kopi til den anden computer eller så du kan bruge et program som Virtual CD-Rom til at erstatte CD\'en. Denne løsning er den optimale til formålet.
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
10. april 2001 - 02:12 #8
desværre virker Virtual CD-Rom ikke i alle progs/spil
Avatar billede spectual Nybegynder
10. april 2001 - 02:24 #9
Jeg har aldrig set et spil hvor det ikke virkede (det virker selvfølgelig ikke uden www.gamecopyworld.com).
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
10. april 2001 - 02:27 #10
jeg mener ikke det virker med firestorm (tiberian sun addon)
Avatar billede spectual Nybegynder
10. april 2001 - 09:56 #11
så er det godt at det er dårligt :P
Avatar billede savle Nybegynder
10. april 2001 - 16:51 #12
Kan man bruge clone cd uden at afinstallere Easy CD Creator ? Skal man hente en parts på www.gamecopyworld.com for at kopirer med clone cd?
Og hvilken?  Hvordan henter man clone cd databasen ned, gør man det med clone cd eller før man installere programet?
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
10. april 2001 - 19:59 #13
du henter clone cd herfra http://www.elaboratebytes.com/eb/, der henter du også databasen, begge skal bare installeres så kører det, det er lige meget men cd creator
Avatar billede Beach Mester
11. april 2001 - 00:49 #14
Takker, har du fået løst dit problem ordentligt??
//Beach
Avatar billede alleycat Nybegynder
12. april 2001 - 00:16 #15
Hvor findes virtual cdrom - jeg kan ikke finde det på gamecopyworld, er der nogen der har en lidt præcis url?
Avatar billede cjannic Nybegynder
06. juni 2002 - 01:48 #16
Se evt. http://www.sikkopi.dk - en web-side der netop handler om sikkerhedskopiering af cd'ere - kopibeskyttet eller ej !