Avatar billede fidels-it Nybegynder
23. juli 2005 - 16:03 Der er 8 kommentarer

d-link dp 300

håber der er en her som kan hjælpe mig med følgende problem
Kan ikke komme i kontakt med den prinserver (D-link DP-300)
har prøvet vha det administrations software PS Admin der var sammen med printserveren, dog til det WIN95/98 og jeg benytter win2k, har også prøvet at give den en Id adr udfra dens Mac adr vha arp -s unden held, mit
netværk består af 2 worksstations/en mailserver og en firewall(der også fungerer som switch(DHCP) og to netværksprinter
Avatar billede kenp Novice
23. juli 2005 - 19:11 #1
hvorfor bruger du ikke bare ip-adressen på den? den har jo indbygget webbrowser.
Avatar billede fidels-it Nybegynder
25. juli 2005 - 09:31 #2
fordi jeg ikke kan finde dens Ip-adr.
Avatar billede kenp Novice
25. juli 2005 - 09:57 #3
præcist hvilken model er det du har?
Avatar billede fidels-it Nybegynder
25. juli 2005 - 10:55 #4
den hedder DP-300 (har jeg vist skrevet)
Avatar billede kenp Novice
25. juli 2005 - 13:17 #5
ja men der er flere som hedder dp-300... så er det om det er plus eller u eller?
Avatar billede fidels-it Nybegynder
25. juli 2005 - 13:50 #6
kan godt være men der er står altså bare DP-300 på den (den er vel også ca 3 år
gammel)
Avatar billede kenp Novice
25. juli 2005 - 13:59 #7
oki så prøv den udgave af psadmin som ligger her.. ftp://ftp.dlink.co.uk/dp_print_servers/ der er også manual m.v. til dp-300
Avatar billede fidels-it Nybegynder
26. juli 2005 - 20:11 #8
det hjælp ikke meget kan stadigvæk ikke får forbindelse(se den), mangler
en måde, hvorpå jeg kan få den reset