Avatar billede olha Nybegynder
23. juli 2005 - 15:40 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Programmer der ikke vil starte

Mit problem er at hvis jeg f.eks skal starte Word, så  kommer der en meddelelse om at den ikke kan finde programmet. Hvis jeg derimod dobbeltklikker på en fil som tidligere er oprettet i Word, så starter programmet med det samme. Hvad er der galt?
Avatar billede olha Nybegynder
23. juli 2005 - 15:45 #1
Jeg skal lige tilføje at jeg har forsøgt med sfc /scannow og ligeledes med repair, dog uden resultat!
Avatar billede vejmand Juniormester
23. juli 2005 - 16:05 #2
Hvorfra starter du Word?

Er det fra "Start" -> Programmer eller er det fra en genvej på dit skrivebord?
Måske stien i din genvej er forkert.

Søg evt. efter filen WINWORD.exe og opret en genvej på skrivebordet.

På min ligger den her:
C:\Programmer\Microsoft Office\Office\WINWORD.exe
Avatar billede olha Nybegynder
23. juli 2005 - 16:08 #3
Hverken genvej eller selve programfilen kan starte, kun ved at dobbeltklikke på et dokument
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. juli 2005 - 16:14 #4
Dvs. at hvis du manuelt kravler ned til C:\Programmer\Microsoft Office\Office\WINWORD.exe og starter WINWORD.exe så hvad ?
Avatar billede olha Nybegynder
23. juli 2005 - 16:14 #5
Det er ikke kun med Word der er et problem, men med alle programmer
Avatar billede olha Nybegynder
23. juli 2005 - 16:15 #6
Så siger den at den ikke kan finde filen!
Avatar billede vejmand Juniormester
23. juli 2005 - 16:16 #7
Eeehh, hviken fil?
Avatar billede olha Nybegynder
23. juli 2005 - 16:16 #8
Den kan ikke finde winword.exe !
Avatar billede vejmand Juniormester
23. juli 2005 - 16:17 #9
Jamen, er det ikke den du klikker npå?
Avatar billede gratis Nybegynder
23. juli 2005 - 16:18 #10
to bud:.

"EXE (lnk and regfile) Fix for Windows XP" ka hentes her på linie 12 http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

forslag hos M$ http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;837334&Product=winxp
Avatar billede olha Nybegynder
23. juli 2005 - 16:27 #11
Det løste simpelthen problemet. Sender du mig et "svar" Tak for hjælpen
Avatar billede gratis Nybegynder
23. juli 2005 - 16:31 #12
godt det virkede :) jeg samler ikke på point, så gi dem til de andre gutter der har brugt tid på spørgsmålet ;)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. juli 2005 - 16:32 #13
Skip - hvordan opstår dette "problem" ?
Avatar billede olha Nybegynder
07. september 2005 - 07:47 #14
Kan i ikke sende mig et "svar" så jeg kan dele points mellem jer
Avatar billede vejmand Juniormester
07. september 2005 - 10:16 #15
.