Avatar billede rasmuslarsen2 Nybegynder
23. juli 2005 - 13:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Langsom download

Hej

Jeg har det problem at jeg downloader mega langsomt. Vi har ADSL 1MBIT fra TDC, og når jeg downloader (fra Firefox og også download manager), kan jeg kun downloade med ca. 10 KB/s. Det tog en evighed at hente Java Development Kit. Hvad kan problemet være? Kan jeg evt. optimere det?

Problemet var der ikke inden jeg formaterede for nyligt (1 uge siden nu) men efter har internettet været ret langsomt.

Håber i kan hjælpe! :D
Avatar billede peet49 Nybegynder
23. juli 2005 - 15:22 #1
Du har husket alle drivers til bundkortet osv.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. juli 2005 - 16:09 #2
... og har du (med det samme) instaleret diverse M$ ServicePack + antivirus. Det ka' jo være at der er kommet 'snavs' ind på din putter som 'hugger' din forbindelse ?
Avatar billede rasmuslarsen2 Nybegynder
23. juli 2005 - 18:02 #3
Ja det første jeg indstallerede var AntiVir Personal Antivirus og så Sygate Firewall da jeg fik internettet sat til. Så downloadede jeg så SP2 da jeg kunne.
Avatar billede rasmuslarsen2 Nybegynder
23. juli 2005 - 18:06 #4
peet49 -> Ja, altså hvad mener du? Jeg har et ASUS P4PE2, og jeg har downloadet de der 2 Intel drivere, skal jeg opdatere BIOS, er det det du mener?
Avatar billede rasmuslarsen2 Nybegynder
24. juli 2005 - 14:56 #5
Nogen ide om ovenstående? BIOS?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
24. juli 2005 - 15:11 #6
Avatar billede rasmuslarsen2 Nybegynder
27. juli 2005 - 19:44 #7
Lukker, intet af dette hjalp, men på en eller anden underlig måde løste det sig selv :)