Avatar billede goody-goody Nybegynder
23. juli 2005 - 13:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

bærbar har hyletone - nogen gange.

Hej jeg har købt en bærbar Toshiba m40 100, som har en ikke særlig høj, men meget irriterende hyletone. det lyder som om den kommer fra indgangen til strømmen, men der er der også selvom computeren kører på batteri.

DET MÆRKELIGE er, at den forsvinder hvis computeren tænker meget, eller hvis jeg spiller musik via fx itunes. Hvis jeg afspiller et nummer og skruer helt ned for musikken, er computeren helt lydløs...? nogen forslag?
Avatar billede peet49 Nybegynder
23. juli 2005 - 13:06 #1
Kunne tyde på HD
Avatar billede odni Nybegynder
23. juli 2005 - 13:08 #2
RAM kan godt pive på underlige tidspunkter. Ellers skulle det være et kugleleje til en blæser eller en forkert spænding til højttaleren, der forårsager, at højttaleren hele tiden er tændt. Men hvad man så kan gøre ved det, er jo et godt spørgsmål. Hvad sker der hvis du sætter et headset i jackstikket?
Avatar billede goody-goody Nybegynder
23. juli 2005 - 14:22 #3
der sker ikke noget hvis jeg sætter headset i jackstikket. det lyder ikke som om at lyden kommer ud af højtalerne.
Avatar billede goody-goody Nybegynder
31. juli 2005 - 09:42 #4
jeg har fundet ud af at det var rammene - odni vil du ha points?
Avatar billede goody-goody Nybegynder
28. oktober 2005 - 18:13 #5
ok - hvis odni ikke vil ha points - tar jeg dem selv...