Avatar billede mwhas Praktikant
23. juli 2005 - 11:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Køb PDA men hvilke?

Hejsa alle sammen

Jeg kunne godt tænke mig en PDA til følgende.

1. Kalender
2. Word, Excel
3. GPS kunne være sjovt, men så bliver det og lidt dyrer

Har kigge på følgende tilbud.

http://www.laptops.dk/?s=423 - Dell Axim x5 - 1.495,- inkl. moms
men den har ikke GPS eller bluetooth

Hvad ville det koste af købe GPS eller bluetooth for sig selv?

Er det et godt tilbud eller kender i nogle der er bedre?

/mwhas
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. juli 2005 - 15:03 #1
Kik på Ipaq's, har selv en 2210. Denne kan sættes sammen med TomTom ruteplaner og gps. Jeg synes deter en fordel at gps ikke er indbygget, men kan bruges an andre enheder også.
Avatar billede badazz Novice
26. juli 2005 - 21:42 #2
Enig med bufferzone. kik efter en ipaq.. der er mange flere muligheder med en ipaq. der er mere tilbehør... hvis du vælger en ipaq med indbygget gps. kan det i nogle tilfælde give forringet modtageforhold.. mange nyere biler kører med en ganske tynd jernplade i forruden som en slagt UV block. og i min bil. har det givet mange modtager problemerm med gps´en..
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2005 - 21:44 #3
de ruder hedder aspherisk og er en film der lægges ind i ruden så uv og varme har sværere og trænge igennem ruden ,desværre kan man have problemer med at gps signalet ikke kommer optimalt igennem ruden
Avatar billede mwhas Praktikant
27. juli 2005 - 09:16 #4
Jeg har også kigge mere og mere på HP's Ipaq og især vild med Rx3715 er den god? hvilken er bedst af Rx3715 & Hx2210??

Omkring GPS så har jeg en opel fra 1978, så der er nok ikke noget film på ruden men fin infomation :)
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2005 - 11:39 #5
rx 3715 er fin nok jeg mener og huske den har indbygget kamera også den har 3,5" skærm

hvis du mangler en tom tom så har vi en billig til salg med den kan du så opgradere billigt op til den nye ver 5

sig til hvis det var interesant
Avatar billede mwhas Praktikant
27. juli 2005 - 12:31 #6
jetdirect>> jeps rx3715 har 1.2 mpixel kamera men ikke noget jeg har noget af bruge til :)

Er det kun programmet tomtom eller er det en GPS modtager og tomtom??
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2005 - 14:29 #7
vi har begge dele som passer til en 3970 men de har samme bundstik som de nye modeller .

jeg kan finde ud af en pris evt eller kun på gps delen hvis det er den du mangler
Avatar billede igaard Nybegynder
11. august 2005 - 19:38 #8
Mit forslag falder på en HP IPAQ H6340 så er du fri for at have to enheder med dig hele tiden fordi den er telefon og pda på en gang. Den fungerer rigtig godt så det er mit forslag.