Avatar billede guggisen Nybegynder
23. juli 2005 - 09:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Expert hjælp til hjemmeside

Hejsa

Jeg søger en der kunne være interreseret i at hjælpe mig med opbygning af en hjemmeside,der omhandler fiskeri,jeg har domæne.  jeg har alle ideerne men mangler desværre værktøjet til at fører det ud i livet. Så var der en der gerne ville havde profileret sig selv som web designer så kunne dette være en mulighed. Siden skulle gerne laves så jeg selv kunne gå ind og rette/redigere i den. Håber der er en der er frisk på opgaven. De fleste vil sikkert havde mange penge for det her, men der må jeg sige med det samme at det er der ingen af. Så det skal være en der er frisk på noget profilering og evt. noget fiskegrej :-)

Kontakt mig pr. mail hvis det er noget

Mvh. Guggisen
Avatar billede jps6kb Novice
23. juli 2005 - 10:31 #1
Jeg er på :)

Mail mig evt. på  post(a)kimbang.dk
Avatar billede ture Nybegynder
23. juli 2005 - 13:17 #2
Hej guggi

Jeg vil helt klar mene du skal tage og finde dig et godt cms system istedet.. så kan du altid nøjes med at ændre/få ændret designet..
skal bare installeres på dit hotel og log så ind som administrator, så er du igang.. tager max en halv time at få opsat en cms hjemmeside, hvis man virklig er noob.. meget nemt at finde ud af..

Det eneste jeg vil have tid til ville være at lave dig et hurtigt nice design til siden, installering og alt det der er nok så nemt at du selv kan så..

Check evt. Limbi-cms.com
det er en mindre og meget mere overskuelig version af det store kendte cms system mambo cms..
Tror du ville blive glad for det..
og så det selvfølgelig gratis :D

God fornøjelse..

Mail mig på mail@ture.dk hvis du mangler hjælp til noget :)
Avatar billede guggisen Nybegynder
23. juli 2005 - 17:30 #3
Hejsa takker for jeres svar, har fundet en løsning

Mvh. Guggisen
Avatar billede guggisen Nybegynder
26. juli 2005 - 10:41 #4
luker hermed spørgsmålet