Avatar billede cyberpro.dk Nybegynder
09. april 2001 - 22:55 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Vedr. Et java spil!

Davz,
Jeg er ejer af en avis som dækker 2 chatte.
Vi kom på den ide at lave et fedt spil som skulle omhandle lidt om aviser.

Vi har en programmør, men han kan ikke finde ud af det.

Vi vil derfor høre om du kan.

Her er hvad spillet skal kunne:

Den starter med at loade de forskellige lyde og det.
Derefter kommer du ind i spillet, der skal man være en postmand, og man skal levere
aviser du til abonnenter.
Der skal så være en sted hvor der står hvor lang tid man har tilbage og hvor mange points man har!
Man får 100 points for hver avis man har leveret og man har ialt 2 min i hver runde.
Det skal starte med et let runde, derefter en svær, og derefter en mega svær en!
Når man så er \"død\", skal man skrive sit navn i en bjælke, og der skal så være en highscore som viser de 10 bedste postbude!

Kan det lade sig gøre?

Og kan du lave det?
Det må laves i alle mulige sprog, fra PHP til flash og java, men dog ik ASP!

Vi kan tilbyde en masse ting, f.eks. reklame til din hjemmeside i vores avis, hvor der er omkring 100 tilmeldte til hver, vi har 2.
Dertil levere vi en avis til en abonnent hver 14. dag eller oftere.

Vi kan tilbyde det i 6 måneder til 12 eller længere hvis det ønskes.

Håber du vil hjælpe os.

Mvh.
HHW-Times.dk
- Frande
Avatar billede spectual Nybegynder
10. april 2001 - 02:26 #1
Paperboy om igen?! :P
Avatar billede disky Nybegynder
10. april 2001 - 08:49 #2
cyberpro.dk: det er meget dymt at lave det server side. Det bliver ganske enkelt for langsomt, den eneste fornuftige måde at lave det på er som en Java Applet.
Avatar billede cyberpro.dk Nybegynder
10. april 2001 - 09:37 #3
Disky, kan du så lave det i Java Applet?
Vi kan nemlig ikke, vi har forsøgt mange gange, og vi kan blive virkelig populær hvir vi kommer med sådan et spil!

Plz... Håber du kan hjælpe!

Forresten så kan du nem få lægere bannere tid på vores avis!
Avatar billede disky Nybegynder
10. april 2001 - 09:39 #4
cyberpro.dk: jeg kan godt lave det spil, men sagt lige ud jeg har ikke tid.

Jeg har ca 417 andre projekter i øjeblikket, og arbejde skal der også være tid til.

Jeg tror også i får svært ved at få folk til at lave et helt spil uden cool cash på bordet.

Jeg vil råde jeg til at lede efter java spil på nettet og bruge dem istedet.
Avatar billede cyberpro.dk Nybegynder
10. april 2001 - 09:42 #5
Vil du ikke nok hjælpe?
Vi har virkelig brug for det, og du må lave det lidt efter lidt, eller forresten så kan jeg da snakke med ham der prøver på at lave det!
Han kan sige fejlen, og måske kan han så derefter finde ud af det, er det okai?

Mvh.
HHW-Times.dk
Avatar billede disky Nybegynder
10. april 2001 - 09:44 #6
jeg kan forsøge at hjælpe jeres programmør, men jeg har ikke tid til selv at lave det.

Er igang med flere store JSP projekter i forvejen.

bed ham kontakte mig på ICQ #1413069
Avatar billede cyberpro.dk Nybegynder
10. april 2001 - 09:45 #7
okai, det vil eg få ham til at gøre!
Tark indtil videre, hvaa vil du have de points eller skal jeg beholde?
Avatar billede disky Nybegynder
10. april 2001 - 09:47 #8
det må du helt selv om.
Avatar billede cyberpro.dk Nybegynder
10. april 2001 - 10:25 #9
Så får du dem, bare som tark for det hele ;)
Avatar billede disky Nybegynder
10. april 2001 - 15:44 #10
cyberpro.dk:

Ham din ven er han gået ud af 7 klasse endnu ?

Han ævler løs om hans far bare kan alle former for serverside scripting og webdesign. Og han har også sagt at hans far siger spillet skal laves i MySQL og PHP1.

Mage til vrøvl har jeg aldrig hørt.

Så enten banker du lidt fornuft i ham, eller han ryger direkte på min ICQ kill liste.
Avatar billede cyberpro.dk Nybegynder
10. april 2001 - 16:27 #11
Ja, han er vidst ik ret gammel, og ja han ævler løs om det fucking PHP og MySQL, men jeg skal prøve at snakke med ham, okai?
Avatar billede disky Nybegynder
10. april 2001 - 18:45 #12
jeg tror ikke engang man kan kalde ham for programmør, han kender vist ikke til meget andet end at surfe.

Han påstod man ikke kunne lave spil i en applet.

Men han klappede i da jeg sagde at jeg kun ville lave spillet for ham hvis han betalt min normale konsulent løn nemlig 1000,- per time ex moms :)
Avatar billede cyberpro.dk Nybegynder
10. april 2001 - 19:23 #13
hehe ;)
Fino nok ;))
Nå, men så tror jeg nok godt jeg kan vinke farvel til det spil, hulk hulk !

Sz!
Jeg har nemlig ik de fucking penge jeg vil betale DIG for at lave det!
Avatar billede disky Nybegynder
10. april 2001 - 20:29 #14
som sagt, jeg kan godt hjælpe i enkelte situationer uden at få noget for det.

Men hele spillet har jeg ikke tid til at lave.
Avatar billede cyberpro.dk Nybegynder
10. april 2001 - 20:42 #15
Nai, men jeg ved ik en skid om det, og jeg har ikke engang et program til at lave det i !
:(
Avatar billede disky Nybegynder
10. april 2001 - 23:47 #16
hvis ham knægten virkelig selv kan lave noget, holder jeg selvfølgelig mit ord, og vil gerne hjælpe ham. Men så skal han lige holde op med at ævle om sin far :)

Kan du ikke finde andre java spil på nettet du kan \'låne\' ?
Avatar billede cyberpro.dk Nybegynder
11. april 2001 - 00:22 #17
nai, for det skal være sådan som det jeg har beskrevet!