Avatar billede backupmand Nybegynder
22. juli 2005 - 17:37 Der er 6 kommentarer

vurdering af hjemliebe.dk

Hejsa, jeg laver alt muligt fra musik til programmering, men hvad synes om min hjemmeside, rent layoutmæssigt? Den er www.hjemliebe.dk
Avatar billede trekkies Juniormester
22. juli 2005 - 17:58 #1
Lidt flere farver på siden vil være godt.

Du har en del fejl på siden:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.hjemliebe.dk/

Link tilbage til forsiden vil være godt.

Du skal lave en validator på din "guestbook" så man ikke kan sende uden at skrive noget i boksene.

Man kan ikke scrolle med musen på dine sider, man skal bruge scroll menuen ude til højre.
Avatar billede warren27 Nybegynder
22. juli 2005 - 19:04 #2
Hejsa, på en side som denne her: http://www.hjemliebe.dk/index.php?cnt=music - der kan jeg ikke se forskel på almindelig tekst, og så dine links - syntes du skal gøre dine links mere tydelige.

Jeg er ikke vild med hjemmesider, hvor man skal se indholdet inde i en lille boks, allerede når man har læst 10 linier, så skal man scrolle ned af.

De der natur billeder der er under din menu - passer ikke så godt ind i resten af dit design, og indholdet på siden.
Avatar billede backupmand Nybegynder
22. juli 2005 - 23:14 #3
Hvilke farver, hvor henne?
Jeg skal have fået validatoren til at godkende det hele på et tidspunkt. Godt
du sagde det. Rigtigt mht guestbook og jeg ved også godt det med musen.

jeg skal finde på en måde at fremhæve de links. Tak for det.

Grunden til at jeg beholder det i en lille boks er for at holde fokus - holde
brugeren fokuseret.

Jeg ville gerne have et site med nogle billeder på. Hvad foreslår du, Warren27, hvis jeg ikke skal have andre billeder ind?

Tak
Avatar billede goose Nybegynder
24. juli 2005 - 10:56 #4
Jeg bryder mig ikke om, at jeg skal blive i den lille kasse du gerne vil putte mig i. Hvad er der galt med at bruge hele skærmhøjden ?

I 800*600 skal jeg både scrolle i browseren og i dit vindue hvilket ikke er særlig optimalt.

Helt galt går det under punktet "Progs" hvor jeg også får horisontale scroolbars ....... og i 800*600 er der horisontale scrrolbars på næste alle sider.

/Goose
Avatar billede clight Nybegynder
27. juli 2005 - 09:38 #5
Teksten på menuen er alt for lille og da den også er lysegrå er det svært at læse.
Top-banneret er ikke videre kønt - måske skulle du prøve med "crisp" på teksten.
Når det er sagt så synes jeg den fortjener et KISSS (Keep It Simple Stupid) :)
Avatar billede backupmand Nybegynder
27. juli 2005 - 17:21 #6
ah du mener bare Kiss.
hehehe smart at sende kommentarerne som svar. ;)