Avatar billede l-lindberg Nybegynder
22. juli 2005 - 12:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

pinnacle driver eksistere ikke?

hejsa eksperter...

jeg har lige købt mig et video redigerings kort og pinnale studio

http://pinnaclesys.com/images/boxshots/box_128x148_studiodv9_bl_7.jpg

men når jeg kommer kortet i og finder den under enhedshånndtering ser det sådan ud:

http://frip.dk/lassepasfoto/driver.JPG

xp kan ikke selv finde driveren og den er ikke med produktet så jeg ringer til pinnacle sys i danmark og får fortalt at det burde computeren selv kunne fiinde og at det var min computer der var noget i vejen med... :S

Hvad gør jeg? på forhånd tak...
Lasse
Avatar billede per-olof Nybegynder
22. juli 2005 - 12:41 #1
Hvad er det før video redigerings kort ?
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
22. juli 2005 - 13:02 #2
altså i kassen med software er også et firewire kort og det er det jeg bruger...
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
22. juli 2005 - 13:05 #3
stuido DV PCI board
Avatar billede per-olof Nybegynder
22. juli 2005 - 13:21 #4
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
22. juli 2005 - 14:10 #5
okay jeg fik at vide hos pinnacle at hvis computeren ikke kunne finde en driver var det fordi den ikke var opdateret eller fungerede korekt... nu har jeg så ringet til microsoft og spurgt hvad jeg så skal gøre når den ikke kan finde den driver som pinnacle siger den skal kunne finde.. hun får så en licens kode og finder så ud af at computeren er opdateret og alt ser fint ud og at hvis ikke den kan finde en driver så er det fordi den ikke er der... og jeg skal derfor få den hos pinnacle... nu tager de ikke telefonen hos pinnacle
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. juli 2005 - 00:32 #6
Avatar billede pcr Nybegynder
26. juli 2005 - 13:37 #7
Der er ikke andet at gøre end at downloade driveren fra Pinnacles supportside, men det er jo velkendt at Pinnacle og Microsoft ikke er de bedste venner, så Pinnacle lader det gå ud over kunderne. Jeg har et dyrt DV500 kort, men tro det eller ej, man vil ikke lave drivere til WINxp. Nå, men det er med Pinnacles kort heller ikke lige meget hvor de er placeret, så prøv at placere det i det første PCI-slot.
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
27. august 2005 - 22:34 #8
lukket