Avatar billede zukop Nybegynder
22. juli 2005 - 11:54 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

dmg fil til boote op

Hey all -
Jeg har på min xp'maskine mac os liggende i 4 cd'er som alle er dmg filer og har prøvet alt muligt men kan ikke få dem til at boote op på cd'en kan man gøre noget ved den der dmg fil?
Avatar billede straszek Praktikant
22. juli 2005 - 12:07 #1
vil du have din pc til at boot op på en mac'os cd?
Avatar billede zukop Nybegynder
22. juli 2005 - 12:14 #2
ja tak - Men det er den der dmg fil der er problemet jeg kan godt få den til at boote op på en cd - forstår bare ikke den der dmg-fil
Avatar billede plazm Nybegynder
22. juli 2005 - 12:17 #3
Du er igang med noget som du højst sandsynligt aldrig får til at virke.
MacOS er til Mac(powerPC) og ikke til en PC(x86) og de vil "aldrig" komme til at kunne køre hinandens kode.
Avatar billede straszek Praktikant
22. juli 2005 - 12:27 #4
Det kan på ingen måde lade sig gøre, nada  , nix,forbudt slut
Avatar billede straszek Praktikant
22. juli 2005 - 12:27 #5
Så nej du kan ikke gøre noget ved den dmg fil, medmindre du køber en mac
Avatar billede lamaduck Nybegynder
22. juli 2005 - 12:42 #6
lydder som warez?
Avatar billede gratis Nybegynder
22. juli 2005 - 17:06 #7
kig her http://filext.com/detaillist.php?extdetail=dmg&goButton=Go hva du ka gøre for at læse indholdet
Avatar billede macpcadvice Nybegynder
06. september 2005 - 08:33 #8
Som udgangspunkt kan MACOS ikke køre på andet end Apple computer. Der findes dog for tiden ikke "rigtige" versioner som kan installeres på Intel maskiner. Apple er skiftet til Intel processoer så alle mac'er efter 2007 køre på intel. det betyder ikke at man kan købe en eller anden billig PC og installer MACOSX på den nej stadig "officielt" kun på Apples hardware.
Avatar billede zukop Nybegynder
26. oktober 2005 - 19:04 #9
yh
Avatar billede straszek Praktikant
26. oktober 2005 - 19:23 #10
du får flere svar på dit spørgsmål - og alligevel snupper du selv point - rigtig dårlig karma til dig