Avatar billede jastr Nybegynder
22. juli 2005 - 09:58 Der er 2 kommentarer

Auto opsætning af outlook exchange profil

Hej,

Er det ikke muligt vi kunne få en ordentlig tråd omkring det med at få konfigureret outlook profilen for brugerne når de logger på! Der må da kunne laves et VB-script eller noget til at opsætte profilerne eller en fornuftig forklaring på brugen af PRF filer fra microsoft!
Avatar billede khj Nybegynder
22. juli 2005 - 14:41 #1
Det har aldrig lykkes mig at få en dokumentation af OPG (PRF). Jeg brugte den til Outlook2000, jeg ved ikke om der er kommet en ny, men det jeg brugte til 2000 virkede ikke til Outlook 2003....
Avatar billede larsaasted Nybegynder
20. oktober 2005 - 11:27 #2
Jeg har en .prf fil liggende som virker i 2000, XP og 2003.... Har du en mail adr.?