Avatar billede celinder Nybegynder
21. juli 2005 - 22:28 Der er 1 løsning

import via en local package fra excel melder fejl i mange felter

jeg importere nogle data fra et excel dokument, via en local package jeg har sat op.

jeg får flere steder følgende fejl:

Package Name: import postings
Package Description: (null)
Package ID: {3D4744DD-98F9-4709-B102-47D32EFD502A}
Package Version: {0AF43455-E83B-4AAB-B2E8-99A66BE00913}
Step Name: DTSStep_DTSDataPumpTask_1
Execution Started: 20-07-2005 23:22:42
Error at Source for Row number 991. Errors encountered so far in this task: 1.

Error Source: Microsoft Data Transformation Services (DTS) Data Pump
Error Description:Data for source column 3 ('Problem_detail') is too large for the specified buffer size.
Error Help File:sqldts80.hlp
Error Help Context ID:30701

Execution Completed: 20-07-2005 23:22:42

****************************************************************************************************

det følgende felt indeholder dette:

Ved installation af driver til HP LaserJet får jeg en fejl, at der ikke er diskplads nok. Fejlen er også set på en sprit-ny IMB desktop  Jeg er selvfølgelig i tvivl om det er win2000, der giver forkert oplysning om diskstørrelsen, eller om driveren opfatter det forkert.

feltet er opgivet som en varchar-2000

burde det ikke kunne lade sig gøre eller ?
Avatar billede Stjannersen Praktikant
25. juli 2005 - 10:02 #1
Læs denne artikel hos Microsoft: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;281517 - den indeholder en work-around til dette problem.