Avatar billede vilderepony Nybegynder
21. juli 2005 - 19:00 Der er 9 kommentarer

Program til at sætte kode på en mappe?

hejsa findes der et program hvori jeg kan lave en kode til en mappe som andre ikke må se? har en masse porno for at være helt exact.. :) ikke så fedt hvis lillebror ser det :) kan jeg sætte en lås på det så han ikke kan se det? han skal heller ik ku se det når han søger ?

hilfe :D

på forhånd tak!
Avatar billede hcma Novice
21. juli 2005 - 19:18 #1
går ud fra at du selv ved hvad mappen hedder og hvor den ligger.
Højreklik på mappen -> Egenskaber -> Skjul
Når du selv vil have den frem går du i Kør og skriver stien
Avatar billede krydset Nybegynder
21. juli 2005 - 19:20 #2
har det noget at gøre med en kode på en mappe catbody ?
Avatar billede boxer Nybegynder
21. juli 2005 - 19:24 #3
Ja det kan du. Jeg bruger dette program som både kan gøre dine mapper usynlige og sætte kode på. Prøveversion kan hentes her:
http://www.softstack.com/hff.html
Avatar billede hcma Novice
21. juli 2005 - 19:49 #4
krydset >>  nej det har intet med en kode at gøre, men jeg gik ud fra at vilderepony bare ville have skjult sin mappe.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
21. juli 2005 - 19:55 #5
Heysa. Prøv at hente programmet folder access ned. Den blev vinderen i dette her spørgsmål: http://www.janum.net/itsvar/index.php?mainID=301&ID=830

Og jeg har ikke fortrudt.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
21. juli 2005 - 19:56 #6
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. juli 2005 - 21:27 #7
er er det program du leder efter, hurtig installetion, og du højreklikker bare mappen, og sætter dit pasword..O)
http://dbhome.dk/bartfreak/programmer/cryptdan.exe
Avatar billede vilderepony Nybegynder
22. juli 2005 - 00:24 #8
havde selv fundet ud af det.. google er min ven :)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
22. juli 2005 - 17:20 #9
Hvad blev så resultatet mon?