Avatar billede idefix10 Nybegynder
21. juli 2005 - 17:43 Der er 17 kommentarer

Mp3 downloader Gratis

Hej
Hvilket program skal jeg bruge til at hente MP3 filer ned fra nettet gratis ?
Før brugte jeg Kazaa, men den virker vist ike mere.

Hilsen Idefix
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2005 - 18:39 #1
det hedder ikke gratis det hedder stjæle. og det skal du slet ikke da det er ulovligt, du skal bare lukke det her spørgsmål for ellers bliver din bruger herinde nok lukket for at spørge efter ulovligheder.
Avatar billede doggy82 Praktikant
21. juli 2005 - 18:51 #2
På trods af dit navn, ikke en særlig fiks idé!
Avatar billede idefix10 Nybegynder
21. juli 2005 - 18:57 #3
hvordan sletter man ?
Avatar billede pixar13 Nybegynder
21. juli 2005 - 18:57 #4
Du skal bruge StationRipper, Som er gratis, nemt og LOVLIGT http://www.download.com/3120-20_4-0.html?qt=StationRipper&tg=dl-20 - Du ripper musik fra radioer.. Det er l00% lovligt!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. juli 2005 - 18:58 #5
Oprettede spm. og indlæg kan IKKE slettes af bruger...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. juli 2005 - 18:59 #6
... eller kig her omkring: http://www.piratgruppen.org
Avatar billede mobius6 Juniormester
21. juli 2005 - 19:10 #7
---majsmarken dog, her troede man lige...og så ligger du et link til en gruppe mennesker som åbenlyst informerer og agiterer FOR ulovligheder ovenikøbet i et "ulovligt" spørgsmål??? hvad sker der?
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2005 - 19:28 #8
uden at kunne sige mig 100% sikker vil jeg nu oss mene at ripping er ulovligt, ellers havde de nok lagt det på nettet så man kunne downloade det
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. juli 2005 - 19:31 #9
... der er mange steder på eksperten hvor der på et eller andet plan henvises til http://www.piratgruppen.org/
Avatar billede boxer Nybegynder
21. juli 2005 - 19:35 #10
Stationripper ER lovlig - det har været i Rabatten.

Piratgruppen.org ER en lovlig side - derfor må der gerne linkes til den.

At hente MP3 med Kazaa er ulovligt :o) Med mindre der er tale om musik der ikke er nogen ophavsret til og det er der jo på stort set alt musik.

Og ja spørgsmålet er nok ulovligt - er der ingen der har kontaktet coadmin?
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2005 - 19:51 #11
jeg kan lige skrive til en coadmin når der engang kommer en på min msn, men indtiil da kan idefix10 jo ihvertfald lukke spørgsmålet

Og hvis du skulle være i tvivl idefix10    så gøres det ved at lave et svar selv og acceptere det.

Der er vel ingen grund til anmeldelse osv når han selv har sagt at han gerne vil ha det lukket... :)
Avatar billede boxer Nybegynder
21. juli 2005 - 19:56 #12
Enig :o)
Avatar billede mobius6 Juniormester
21. juli 2005 - 20:17 #13
majsmarken/boxer---det handler ikke om det er "lovligt" eller ej men om helt almindelig sund fornuft og etik, respekt for opretshavere.  mener bare at det er tyndt at ligefrem reklamere med det til folk i en mulig kritisk aldersgruppe.

[spørgsmål ikke anmeldt :)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. juli 2005 - 20:29 #14
En 6.sans siger mig at et sted mellem 80-90% af de brugere der til daglig sidder herinde på eksperten.dk downloader noget copyrighted materiale af den ene eller anden slags (film, musik, e-bøger, programmer,spil osv.).

Så man behøver ikke blive chokeret over denne slags indlæg.

Indtil videre har jeg set adskille screendumps fra folk hvor ODC og DC++ har været ikon på skirvebordet......sååååå!

Men fixidé det er og bliver tyveri at hente musik gratis på nettet. Faktisk er det nøjagtig som at gå ind i en butik og hapse CD´en ned fra hylden!

mvh

Mads
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2005 - 20:32 #15
fox: hehe har du muligvis ret i, eneste grund til jeg gjorde opmærksom på det er fordi ekspertens regler siger at emnet ikke må omtales for hvis det bliver lovligt at omtale det her bliver stedet jo overfyldt med det og så ryger eksperten i APG's søgelys og får ry som værende central for det og det vil være mindre fedt..... om folk gør det er irellevnt, sagen er bare at der ikke skal tales om det her, og for jeres egen skyld så lad være, folk har fået lukket brugere for det før.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. juli 2005 - 20:43 #16
phunkypopcorn >> god pointé kan jeg godt se. Jeg synes heller ikke eksperten.dk skal være en elektronisk "hælevarecentral" hvor vi kan diskutere P2P programmer eller torrent sider.

Jeg stillede dog da jeg startede som bruger herinde et lignende spørgsmål som så blev lukket x-)

ha det godt

mvh
Mads
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 03:23 #17
Kunne man måske forvente noget feedback ?