Avatar billede krapyl Nybegynder
09. april 2001 - 20:51 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Mit tv-kort viser kun sort/Hvid????

J har lige prøvet at sætte mit tv til computeren og det virker også... Bortset fra at det ikke vil vise farver? Jeg har prøvet alle formaterne og ved ikke hvad ellers jeg skal prøve?? Er der nogen der kan hjælpe mig???
Avatar billede blood Nybegynder
09. april 2001 - 21:16 #1
Det ville hjælpe en del hvis du fortalte hvilket tv-kort det er!
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
09. april 2001 - 21:48 #2
Og fjernsyn?
Avatar billede xtom2 Nybegynder
09. april 2001 - 21:51 #3
Ovennævnte ville som skrevet hjælpe.. derudover er der hjælp at hente om generelle TV-Out spørgsmål og problemstillinger på;

http://www.tvtool.de/index_e.htm

og

http://www.stereovision.net/toxicx/tvout.htm

Xtom` =)
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
10. april 2001 - 11:17 #4
Hejsa....
Hvis du har en scart adapter mellem s-vhs stikket og dit tv, skal video-out signalet stå til sammen sat(eller \"composite\"), og hvis det er ren s-vhs til tv, skal du som xtom`skriver have tv-tool, så burde dit problem forsvinde....:-)
Avatar billede krapyl Nybegynder
10. april 2001 - 20:34 #5
Mit grafikkort hedder Nvidia geforce2 gts/gforce2 pro... Og mit fjernsyn er et \"united\"... Håber det er nok??

P.s Når j prøver Tvtool nævner den noget om at det ikke understøtter min Chrontel tv chip???
Og Tvcc2000 ka j heller ikke rigtig få til at give farver?
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
10. april 2001 - 21:35 #6
Så prøv lige den her......gå her ind og søg på \"chrontel tv chip\", søg som jeg har skerevet det.....
www.deja.com
Avatar billede fcuk Nybegynder
10. april 2001 - 21:40 #7
Check om du på dit fjernsyn kan vælge hvilken type AV kanalen har
AV2 <- AV eller AV2 <- SV
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
10. april 2001 - 21:53 #8
Som fcuk siger......du skal bruge en af dine fast indlagte AV kanaler til at kunne få signal korrekt over.Hvis din video f.eks bruger AV1, skal du bruge AV2 til at få signal fra din pc.
Avatar billede tussen Nybegynder
07. maj 2001 - 20:06 #9
HEI HAR SELV GEFORCE MED TV OUT DU SKAL KØRE COMPOSITE OR PAL SÅ SKULLE DET VIRKE DET GØR MIT
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
07. maj 2001 - 20:15 #10
SLÅ FOR HELVEDE DEN CAPS LOCK FRA!!!
Avatar billede tussen Nybegynder
07. maj 2001 - 20:41 #11
det var dog et beskidt sprog i bruger slap af homo netfreak !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede w!ld_goose Nybegynder
17. maj 2001 - 12:09 #12
I konfigurationen for dit TV-kort skal det stå på Pal-b og ikke NTSC!!!
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
11. september 2001 - 18:43 #13
Takker for points....:o)