Avatar billede itmonster Nybegynder
21. juli 2005 - 12:30 Der er 3 kommentarer

Jeg får meddelelsen "Post startfejl" under opstartsproceduren.

Hvordan kan jeg ordne dette ? jeg sidder lige nu på mit arbejde og ville være utrolig glad hvis du/i kunne sende kopisvar til hen@flex-design.dk
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. juli 2005 - 13:02 #1
Det er ikke go' latin at sende svar via E-mail adresser. Det er meningen at alle skal kunne se/læse spørgsmål/svar for alt her i dette forum.

Du har oprettet 24 (24) spørgsmål liste:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=itmonster&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
og ALDRIG vendt tilbage til nogen af dem - ikke specielt seriøst ?

http://www.eksperten.dk/regler.phtml - punkt 2.12:
"Det er god kutyme, at man som spørger reagerer på de henvendelser, der eventuelt måtte komme i det oprettede spørgsmål."
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juli 2005 - 13:12 #2
Deraf kan så udledes at vi ikke behøver at komme med en længere forklaring om hvad fejlen skyldes.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. juli 2005 - 13:18 #3
<fromsej>: Got'It' ...
itmonster har vist en 'anmeldelse' hængende fra tidliger ?