Avatar billede 2802 Nybegynder
21. juli 2005 - 09:16 Der er 8 kommentarer

Active desktop

Nu fik jeg lavet noget lort.
Jeg skulle flytte et billede fra et worddokument ud på mit skrivebord. For at det kunne lade sig gøre, bad den mig om at lave en kopi i en mappe, og lave en active desktop !!?!
Det resulterede i, at ikonerne på mit skrivebord nu er highlighted.. Hvordan får jeg det til bage til normal..
Avatar billede peet49 Nybegynder
21. juli 2005 - 09:21 #1
Systemgendannelsen skulle kunne klare det.
Avatar billede 2802 Nybegynder
21. juli 2005 - 09:37 #2
OK. Jeg er ikke en haj, så vil du give mig et svar på hvordan dette foregår :-)
Avatar billede trold1 Nybegynder
21. juli 2005 - 09:40 #3
Jeg vil mene at det rigtige må være højrklik et tom sted på skrivebordet, vælg egenskaber, fanebladet skrivebord, tilpas skrivebord,fanebladet web og der sletter man det som man vil have fjernet som activt indhold ved at fjerne fluebenet ud for det eller marker det og klikke på slet
Avatar billede 2802 Nybegynder
21. juli 2005 - 10:16 #4
Tak for hjælpen.. Vil du ikke have points
Avatar billede trold1 Nybegynder
21. juli 2005 - 10:26 #5
Hvis du mener at det er mig så er mit svar her.
Avatar billede hcma Novice
21. juli 2005 - 11:22 #6
ang. systemgendannelse:
du kan genskabe systemet som det var på et tidligere tidspunkt, hvor det hele fungerede "normalt". Du mister ikke de dokumenter o.s.v. du har oprettet i mellemtiden, men du mister de programmer du har lagt ind i den mellemliggende periode.
Fremgangsmåde:
Start -> Alle Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> og herinde vælger du en af de "blå datoer", så tæt på på din "problem-dato" som muligt.
(det kræver selvfølgelig at systemgendannelse er aktiveret; men det er det på de fleste pc'er som standard)
Avatar billede trold1 Nybegynder
18. november 2005 - 22:04 #7
har du overvejet at accepter et svar?
Avatar billede trold1 Nybegynder
18. december 2005 - 20:16 #8
hallo er du hjemme