Avatar billede helpers Nybegynder
20. juli 2005 - 20:23 Der er 3 kommentarer

At forbinde PC'en til TV.

Hey,

Jeg har problemer med at forbinde min pc til tv, så jeg kan se skærmbilledet på fjernsynet. Jeg har forbundet diverse ledning til scar-stikket og sat det i fjernsynet. Derefter har jeg via displays i mit grafik kort prøvet at føre billedet over. Men det virker squ ikke.

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede kenp Novice
21. juli 2005 - 13:45 #1
hvilket grafikkort? hvis det er gforce så kig her http://danborg.org/exp/tvout.htm
Avatar billede mobius6 Juniormester
21. juli 2005 - 15:39 #2
Avatar billede mobius6 Juniormester
05. august 2005 - 01:21 #3
virker det ?