Avatar billede cooldog_1 Nybegynder
20. juli 2005 - 19:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Switch eller Router?

Jeg har et lille problem.

Jeg har en lille 5 Port Swicth med 2 computer på hvor hver computer har en længte på 10 m til Swicthen.

Nu vil jeg så har nr 3 computer på Switch som har en længte fra og til Switch'en 30 m.

Så er det min Switch begynder og ude lukke en af computerne!,så der kun kan være 2 computer på netværket?.

Hvorfor gør den det?

Skal jeg købe en Router i stedet eller skal jeg bare købe en Switch til for at forstærke sende signalet.
Avatar billede espersen Novice
20. juli 2005 - 19:54 #1
kunne tyde på at du har TDC med 2 dynamiske IP adresser ?

ja, så vil en router være en fin løsning !
Avatar billede peet49 Nybegynder
20. juli 2005 - 20:08 #2
Du skal have IP adresser nok-1 til hver PC, med en router får du tildelt en IP af routeren.
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. juli 2005 - 20:44 #3
læs denne artikel hvis du vil vide hvad forskellen er på de forskellige komponenter

http://www.eksperten.dk/artikler/175
Avatar billede cooldog_1 Nybegynder
20. juli 2005 - 22:15 #4
Tak for svaret, skal lige have fundet ud af hvor jeg tildeler point'ne.
Avatar billede espersen Novice
20. juli 2005 - 22:38 #5
kaster et svar ;o)
Avatar billede espersen Novice
27. juli 2005 - 08:45 #6
her kan du se hvordan du tildeler point
http://ebruger.dk/faq/#behandling_af_svar

(tag og gennemgå dine åbne spørgsmål og få set om ikke de kan lukkes - bed evt. den/de med korrekte svar om at smide et svar hvis de ikke har gjort dette)

Du kan se dine åbne spm. her:; http://eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=cooldog_1&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede espersen Novice
10. april 2006 - 09:52 #7
husk at lukke tråden ved at acceptere svar
bed evt. andre om at smide et svar.

hav en god dag