Avatar billede koden Novice
20. juli 2005 - 18:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Glemt IP på mit access point

Jeg ændrede IP adr. på min belkin access point.
Jeg må have tastet forkert, for jeg kan ikke komme i kontakt med den nu??? Men det mener jeg nu ikke.
Er det fordi den ip jeg kaldte den, er den som min pc aut. får tildelt når den står på aut. ip??

jeg kaldte den 192.168.1.13

Pc'en hvor jeg sætter den til har jeg manuelt sat til 192.168.1.2

Jeg taster så 192.168.1.13 i browser. men den kan ikke finde den.
Avatar billede cultx Nybegynder
20. juli 2005 - 18:21 #1
Lyder underligt, men mit bedste bud vil være at du RESET'er Access Pointet... Der skulle gerne være en LILLE knap et sted som du skal holde inde 5-10 sek med en blyant eller lign...

Så skulle du gerne kunne komme i kantakt med den igen gennem standard IP'en... ;-)
Avatar billede koden Novice
20. juli 2005 - 18:30 #2
Tak det hjalp. Så er der ikke meget sikkerhed med det password man laver, hvis man blot kan nulstille til blank igen ????
Avatar billede cultx Nybegynder
20. juli 2005 - 18:34 #3
Glæder mig at høre... ;-)

Normalt vil en evt. hacker jo forhåbenligt heller ikke have fysisk adgang til Access Pointet... ;-)
Avatar billede kenp Novice
20. juli 2005 - 18:38 #4
Glemte du nu at skrive det ned alligevel ;)
Avatar billede koden Novice
20. juli 2005 - 20:56 #5
Hej Kenp. nej det gjorde jeg ikke. Jeg tastede forkert eller den IP kunne ikke bruges :-))
Avatar billede koden Novice
20. juli 2005 - 22:15 #6
Men jeg kan ikke rigtig få forbindelse. Nyt spørgsmål om det på vej....