Avatar billede groogee Nybegynder
20. juli 2005 - 17:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ipod U2 Photo

Hej exp!
Jeg leder efter en Ipod og ville spørge om det er muligt at bruge den nye version af Ipod U2 Special Edition med farveskærm som en Ipod Photo? Og kan man tilmed bruge Ipod Camera Connector sammen med den????
Avatar billede egr_sli Nybegynder
20. juli 2005 - 18:01 #1
hej.
nej, jeg er temmelig sikker på at man IKKE kan få ipod U2 edition MED photo/farve skærm.
man kan kun bruge kameraet til ipod photos altså IKKE til en ipod U2.
du må vælge enten eller ;D
Avatar billede groogee Nybegynder
20. juli 2005 - 18:36 #2
Okay.. Altså jeg ved i forvejen at man kan få Ipod U2 edition med farve skærm.. det er derfor jeg fik den idé.. men tak alligevel! :D
Avatar billede groogee Nybegynder
20. juli 2005 - 18:37 #3
Men jeg vil meget gerne have hjælp, hvis nogen kan hjælpe mig?!
Avatar billede egr_sli Nybegynder
20. juli 2005 - 19:18 #4
hvis du har set en ipod U2 med farveskærm, er det vel oss en photo edition ik ?
har bare søgt og søgt, men har ik fundet nogen u2 med farveskærm !
Avatar billede groogee Nybegynder
20. juli 2005 - 19:32 #5
http://www.apple.com/dk/ipod/u2/ den har farveskærm! :P Men ville gerne finde et sted hvor det står at man kan bruge det!
Avatar billede egr_sli Nybegynder
20. juli 2005 - 21:37 #6
av ja, hvorfor kunne jeg ik finde den ?
Men ville gerne finde et sted hvor det står at man kan bruge det ?
forstår ik lige dette ^
hvad er det du vil bruge ? kameraet ?
jammen ipod U2 er jo ikke anderledes, ud over designet, men det er det samme der er inde i den som en normal ipod photo !
så ja, du kan bruge alt til ipod U2 photo, som kan bruges til en normal ipod photo !
var det det ?
Avatar billede groogee Nybegynder
21. juli 2005 - 13:53 #7
tak... håber du har ret! :D
Avatar billede egr_sli Nybegynder
21. juli 2005 - 16:16 #8
håber jeg også... ej det kan ikke være anderledes... hehe takker for point ;D
Avatar billede jgni Nybegynder
22. november 2005 - 14:37 #9
Hvordan spandt det her af? Virkede U2-iPod'en til foto?