Avatar billede etrebla Nybegynder
20. juli 2005 - 08:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

simpel .net-opgave

Jeg søger en, der vil løse en relativt simpel opgave.

Jeg skal have lavet en side, der kan hente og vise noget data fra en webservice på en ekstern server.

Håber nogen kan være interesseret i dette.
Avatar billede etrebla Nybegynder
20. juli 2005 - 08:40 #1
PS: løsningen kan aflønnes med andet end points
Avatar billede snepnet Nybegynder
20. juli 2005 - 09:45 #2
hej etrebla :o)
det kunne vi da godt finde ud af .... har du en email jeg kan skrive til dig på?
mvh
Avatar billede etrebla Nybegynder
20. juli 2005 - 09:51 #3
jep, skriv på henrikkroelleFJERNDETTE@hotmail.com, så kan jeg sende dig en nærmere beskrivelse
Avatar billede etrebla Nybegynder
20. juli 2005 - 13:31 #4
PPS: i ovennævnte emailadresse skal "FJERNDETTE" naturligvis udelades....
Avatar billede snepnet Nybegynder
20. juli 2005 - 16:34 #5
du skulle have fået en mail :o)
(hvis det ikke er tilfældet må du lige sige til)
mvh
Avatar billede etrebla Nybegynder
30. august 2005 - 09:05 #6
smid et svar? har smidt lidt ekstra points på for kæmpe hjælp...
Avatar billede snepnet Nybegynder
30. august 2005 - 11:22 #7
du får et svar her :o)
mvh
Avatar billede etrebla Nybegynder
01. september 2005 - 06:49 #8
endnu en gang tak for hjælpen ... jeg har ikke fået det til at virke på webhotellet endnu, men det kommer der sikkert en ny tråd om hvis det ikke lykkes her til formiddag
Avatar billede snepnet Nybegynder
01. september 2005 - 08:07 #9
ja - det nytter i hvert fald ikke så meget, hvis det ikke kan distribueres :o)
håber du får det fikset.
mvh