Avatar billede akeron Nybegynder
19. juli 2005 - 15:49 Der er 10 kommentarer

PC siger underligt efter formatering.

Hvad er der galt når min pc siger: couldn't open drive multi( 0)disk( 0)rdisk( 0)partition(1)
NTLDR: kunne ikke åbne drev multi( 0)disk( 0)rdisk( 0)partition(1)
når jeg har formateret og har startet fra cden (XP).
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2005 - 15:57 #1
Du har ikke sat cd-drev til første boot device i BIOS
Avatar billede akeron Nybegynder
19. juli 2005 - 15:57 #2
hmm okay det vil jeg prøve.. :) mange tak..
Avatar billede hcma Novice
19. juli 2005 - 16:06 #3
helgec >>  mener du ikke at first boot device skal sættes tilbage til HD (C:)
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2005 - 16:34 #4
Nu bliver jeg sgu forvirret, spørgeren skriver " couldn't open drive multi( 0)disk( 0)rdisk( 0)partition(1)
NTLDR: kunne ikke åbne drev multi( 0)disk( 0)rdisk( 0)partition(1)
når jeg har formateret og har startet fra cden (XP)." det har jeg forstået som at spøger har formateret og nu ønsker at installere
Avatar billede hcma Novice
19. juli 2005 - 16:55 #5
nu er jeg sgu også forvirret. tror du har ret.
smider lige et link til din install-side:
http://www.helgec.dk/xp-install.html
og så lige til min egen:
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2005 - 21:16 #6
Noget nyt her ??
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2005 - 19:21 #7
Er der noget nyt her ????
Avatar billede akeron Nybegynder
12. august 2005 - 21:40 #8
jeps... ser du det er min kæreste computer, og vi er kun sammen i weekenderne for det meste så det går lidt langsomt.. men har prøvet både at sætte den til første boot på cdrom og på harddisken.. og den siger stadig det samme.. "couldn't open drive multi( 0)disk( 0)rdisk( 0)partition(1)
NTLDR: kunne ikke åbne drev multi( 0)disk( 0)rdisk( 0)partition(1)"
Avatar billede akeron Nybegynder
18. september 2005 - 21:25 #9
ok
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2006 - 21:43 #10
Du har måske ikke fået det til at køre endnu ??