Avatar billede rotterdam Nybegynder
19. juli 2005 - 13:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Langsom download

Hejsa...

Jeg har lidt et problem med min internet forbindelse, eller det er såmænd ikk forbindelsen der er noget galt med tror jeg ikk :o)

Det er simpelthen fordi det bare går så langsomt at downloade, opdateringer til windows og msn, mp3 (lovlig hehe), bitcomet... alle disse ting henter ikk med mere end 800byte i sekundet (bemærk byte, ikke Kb) og det er altså ikke download programmer jeg bruger, det er windows eget "gem som" system jeg bruger!

Men det underlige er at nogen sider og ting går hurtigt nok (30kbps som min linie max ka trække)

Jeg tænkte at det kunne være windows indbyggede firewall og så den mcafee jeg har sluttet til, men selvom jeg disabler dem virker det stadig ikk...

Er der en der har en ide om hvad der kan være galt?

Venlig hilsen Mikkel
Avatar billede rotterdam Nybegynder
19. juli 2005 - 13:03 #1
Hov det skal lige nævnes at jeg altså ikke henter disse ting med bitcomet, men at det er selve bitcomet.exe (programmet) som jeg forsøger at hente og det går bare stygt langsomt
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. juli 2005 - 13:19 #2
Skulle du ikke få gjort noget med disse:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=rotterdam&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Så kan det være, at der kommer nogle og kommentere dette spørgsmål ? ?
Avatar billede rotterdam Nybegynder
19. juli 2005 - 13:22 #3
Hvad skal jeg gøre ved dem siger du??? sorry men jeg er virkelig en skovl til den her side :D
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. juli 2005 - 13:25 #4
så kunne du pasende læse her: http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede rotterdam Nybegynder
19. juli 2005 - 13:29 #5
Årh for hulen, det anede jeg ikk... men jeg vil da hellere end gerne give point til folk for at hjælpe, jeg er skam ikk nærig for så meget bruger jeg sq ikk den her side alligevel :D

Jeg fixer lige mine gamle tråde...
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. juli 2005 - 13:42 #6
http://www.eksperten.dk/spm/565261 kan du selv lægge et svar, og når det er gjort, kan du acceptere dette, så er den også lukket.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. juli 2005 - 13:51 #7
Det er ikke nødvendigvis din forbindelse til internettet den er gal med. Jeg oplever det samme, men altid når man skal "længere" ud i den store verden.

Jeg bruger TDC, og når jeg tester op mod dem, har jeg den båndbredde, som jeg har betalt for. Hvis en eller flere af "noderne" på internettet af en eller anden årsag er nede, så routes trafikken ad andre noder, og trafiktætheden og svartiderne bliver større. Det svarer til den ombygning på motorringvejen de har gang i lige nu. Den skaber langsommere trafik.

Selvfølgelig skal du have den båndbredde til din leverandør, som du har betalt for, og den/de må også have en forbindelses-test side, så du kan teste din båndbredde, så prøv med det i første omgang.
Avatar billede rotterdam Nybegynder
19. juli 2005 - 13:56 #8
Ah okay, ja altså jeg har helt sikkert den båndbredde jeg har betalt for. Men så er det jo nok som du siger, det giver næsten også mest mening :D

Men det kunne være jeg skulle bevæge mig lidt væk fra de allermest "skumle" sider og så prøve igen senere :D

Men 1000 tak for hjælpen (både til den her tråd og de andre) du kan bare smide et svar så kan du få lidt point :o)
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. juli 2005 - 13:58 #9
Det er i orden med mig, hvis vi deler, så kan du også prøve at dele points du til flere.

Der skulle komme en knap der står advanceret på, og når du trykker på denne, så kan du tildele de points som du vil. Prøv det.
Avatar billede rotterdam Nybegynder
19. juli 2005 - 14:12 #10
Nah pyt pyt, det kan jeg ikk lige finde... så nu får du dem :D
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. juli 2005 - 14:15 #11
Du skal bare læge et svar først, og derefter dele points.

Jeg takker  ;-)