Avatar billede dat01x02 Nybegynder
19. juli 2005 - 10:05 Der er 2 kommentarer

Udskriv uden URL adresse i bunden af side.

Jeg har lavet en print venlig side som skal udskrives ved at trykke på ikonet i browseren, men hvordan undgår man at URL adressen kommer med i bunden af den udskrevne side?
Avatar billede olebole Juniormester
20. juli 2005 - 20:23 #1
<ole>

Enten beder du brugeren ændre sine printerindstillinger, eller du køber en ActiveX komponent, der kan og lægger den på din server. Brugeren skal så acceptere, den bliver downloaded og installeret på hans PC, når han printer.
Der er heldigvis ikke mulighed for at pille i den slags. Det ville bl.a. være en katastrofe med alle de forskellige papirformater, der bruges rundt om i verden  ;o)

Ofte er det nu en fordel, at brugeren har adressen og kan finde tilbage.

/mvh
</bole>
Avatar billede dat01x02 Nybegynder
21. juli 2005 - 07:53 #2
Okay, jeg troede at det måske var muligt at sætte noget op via noget script.
Post lige et svar for point ;-)