Avatar billede gere Nybegynder
19. juli 2005 - 09:23 Der er 2 kommentarer

Explorer.exe må genstartes før computeren kan bruges

Jeg er stødt på et ret belastende problem. Jeg har en netcafe, og et par af mine pc'er er pludselig begyndt at låse under opstarten... Der er bare et timeglas når jeg flytter musen ned i proceslinien, og så sker der bare ikke mere. Jeg kan bruge mine almindelige maskiner når jeg lukker explorer.exe og starter en ny, men det kan jeg ikke på min "server" der kan jeg ikke længere se "filer og nyt job"... Nogle gode råd? Jeg har lige installeret nyt image, og det har altså virket herefter. Og min server har ikke fået nyt image, så det er meget mystisk..
Avatar billede peet49 Nybegynder
19. juli 2005 - 09:49 #1
Har du tjekket for snavs=spyware/virus?
Avatar billede gere Nybegynder
20. juli 2005 - 10:52 #2
Ja jeg har tjekket meget grundigt, og problemet er ikke på mine 10 andre pc'er... og det er et helt ny installeret image..