Avatar billede mumle30 Nybegynder
18. juli 2005 - 11:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mappe mangler et sted at være i GTA San Andreas.

Jeg er virkelig komme ud at skide den en af mine unger har rykket "GTA San Andreas User Files" ud på skrivebordet og jeg har derfor mistet alle mine savede games i San Andreas og jeg var næsten halvt igennem spillet er der nogle der kan sige mig hvor mappen skal ligge, jeg har prøvet sætte den ind med lidt forskellige placeringer i c:/rockstargames/san_andreas men når jeg starter spillet kan jeg ikke loade et af de spil jeg har gemt, jeg skal starte helt fra begyndelsen igen og jeg orker det ikke det har kostet mange timer at nå så langt HJÆÆÆÆLP....
Avatar billede levich Nybegynder
18. juli 2005 - 11:12 #1
Jeg kender ikke spillet. Typisk er nogle filer, såsom saved games og konfigurationsfiler her:
c:\documents and settings/"dit-brugernavn"/documenter/san_andreas/
eller
c:\documents and settings/"dit-brugernavn"/application data/san_andreas/
eller
c:\documents and settings/"dit-brugernavn"/lokale indstillinger/application data/san_andreas/
Avatar billede levich Nybegynder
18. juli 2005 - 11:16 #2
Har fundet ud af det alligevel - google is my friend :-)
Mappen "GTA San Andreas User Files" skal være her:
c:\documents and settings/"dit-brugernavn/documents/GTA San Andreas User Files
ifølge denne side: http://www.gta-sanandreas.com/
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
18. juli 2005 - 11:19 #3
Du br nok ikke lade dine unger spille GTA san andreas:

http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=6194

he he he men Amerikanerne har nu også altid været nogle puritanere af den værste slags!

mvh
Mads
Avatar billede mumle30 Nybegynder
18. juli 2005 - 12:02 #4
levich yes sir....... det virker pha jeg var ved at blive varm om ørene der er nutaget en bagkup af mappen og gemt et sted hvor de så pillefingere ikke kan komme hen.......Takker opret en svar så du kan få dine point...
Avatar billede levich Nybegynder
18. juli 2005 - 14:34 #5
svar