Avatar billede jokeboy Nybegynder
18. juli 2005 - 10:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

problemer med min forbindelse

Hjælp ønskes til opsætning af min 2 mbit forbindelse...
Jeg kan godt surfe 5-15 minutter før det går galt. problemet kan være at når jeg
er inde på en side , og trykker på et link ,skriver den at siden findes ikke..(feks eb.dk)
Jeg kan sagtens bruge computeren i nyhedsgrupper , men desværre ikke til at surfe med..
har scannet min computer med lidt virus programmer , som ikke finder noget....
Har lige formateret og problemerne kom egentlig først efter at jeg installerede servicepack 2
kan i løse mit problem ?
Avatar billede sukos Juniormester
18. juli 2005 - 10:29 #1
Der har godt nok været en del snak om at SP2 laver rod.
Selv downloadede jeg en version som var til at "brænde sammen" med min XP.
D.v.s. ved nyinstall, var SP2 lagt ind.

Og jeg har endnu ikke haft probs. med SP2

Har selvf. ik' lige linket til siden for hvordan man gør det! :O(

Men kunne jo evt. være en ide?
Avatar billede kenp Novice
18. juli 2005 - 10:46 #2
Sukos vr det noget af dette du tænkte på ;) http://www.eksperten.dk/spm/633061

og sp2 kan findes her http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
Avatar billede jokeboy Nybegynder
18. juli 2005 - 10:47 #3
ja det er sgu mærkeligt , for nu har den kørt uden problemer i ca 30 min , men håber at nogle herinde ved noget om hvad der kan være galt...
Avatar billede jokeboy Nybegynder
24. juli 2005 - 08:41 #4
tdc havde problemer i området.....den eneste mulighed man har når man bor på landet..