Avatar billede 753951 Nybegynder
17. juli 2005 - 22:38 Der er 8 kommentarer

Dvd receiver

Hey alle eksperter.... min Philips dvd afspiler er af en eller anden grund brændt af, så jeg skal bruge noget nyt... jeg har også Panasonic dvd sorrund sæt, men det er efterhåneden så gammelt at det kun kan afspille hver 2. dvd.... så! hvis det var muligt ville det være lækkert med en dvd receiver MEN DEN SKAL KUNNE AFSPILLE XVID/DIVX! Det er umuligt at finde..... jeg har jo højtalerne fra det andet sæt.... jeg har ledt med lys og lygte men kan ****** ikke finde sådan en fætter...måske kan i?
tak på forhånd

P.S: eller skulle jeg måske købe en billige dvd afspille med xvid som også har en "coaxiale" udgang og så en ny receiver?
Dette ville frembringe "rigtig" 5.1 lyd ikke?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. juli 2005 - 23:50 #1
Hmm.. prøv at smutte ned i Aldi. De havde en på tilbud for et par uger siden og min egen Aldi har dem stadig. Den kunne afspille divx og xvid og endda tilgå usb harddiske, foruden selvfølgelig at være en normal dvd-afspiller.
Jeg tror den kostede 400,-
Avatar billede 753951 Nybegynder
17. juli 2005 - 23:52 #2
hvad mærke var det? af en eller anden grund vil jeg nu helst fortrække at det var et ordentlig mærke.... men på den anden side... min philips til 2000kr brændte af :S
Avatar billede 753951 Nybegynder
17. juli 2005 - 23:53 #3
forresten der er sq ikke nogen aldi her i nærheden :S så det bliver lidt svært
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. juli 2005 - 23:55 #4
Jeg kan ikke huske hvad mærket var, men det var ihvertfald ikke et kendt mærke.
Avatar billede 753951 Nybegynder
17. juli 2005 - 23:57 #5
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. juli 2005 - 00:01 #6
Nej det var en meget tynd (slimline) maskine.
Avatar billede 753951 Nybegynder
18. juli 2005 - 00:03 #7
hmm.... okay...
Avatar billede 753951 Nybegynder
18. juli 2005 - 00:08 #8
hehe du burde tage at se den film her.... tror sq ikek jeg skal have noget fra aldi ;) http://www.dr.dk/pubs/nyheder/template/lib/wmm.jhtml?mmID=113512&publicationID=1