Avatar billede cuff Nybegynder
17. juli 2005 - 16:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Alt for stor tekst på nogle sider

Hej...

Jeg er stødt på et lille problem. pludselig er tekst størrelsen på mange sider i IE alt for store i forhold til normal. Er der nogle der kender til problemet og eventuelt har en løsning dertil?

Cuff
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. juli 2005 - 16:15 #1
gå i vis - tekststørrelse og sæt den til mindre eller mindst.

De sider der ikke er for store styre tekststørrelsen via CSS
Avatar billede hcma Novice
17. juli 2005 - 16:16 #2
prøv at åbne en af de sider -> hold Ctrl nede mens du ruller med musens rullehjul og se hvad der sker  ;o)
Avatar billede cuff Nybegynder
17. juli 2005 - 16:17 #3
jamen det er kommet fra den ene dag til den anden!?!? for 2 dage siden var der ingen problemer overhovedet???
Avatar billede cuff Nybegynder
17. juli 2005 - 16:18 #4
tak for hjælpen
Avatar billede hcma Novice
17. juli 2005 - 16:19 #5
cuff >>  har du prøvet det jeg skrev 17/07-2005 16:16:12  ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. juli 2005 - 16:19 #6
Som Catbody er inde på kan den slaks ændres ved at du ved et tilfælde at kommet til at ramme Ctrl knappen mens du har scrollet og dermed ændret tekststørrelsen. Hvis den side du har gjort det på styre med CSS, har du ikke lagt mærke til det.