Avatar billede 9ki Nybegynder
17. juli 2005 - 16:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Virus kaldet CoolWWW Search

Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan jeg bliver af med denne; Spybot finder den hver gang og kan også fjerne den, men hver gang jeg genstarter, kommer den igen. Når jeg åbner computeren, åbner også et vindue i Explorer, muligvis pga. CoolWWWSaerch'en??
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. juli 2005 - 16:06 #1
Følg vejledningen her:
Gå ind her og hent Hijackthis.
http://danborg.org/spy1/HJT/hijackthis.exe
Kør Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger jeg på den. Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
08. august 2005 - 08:33 #2
<9ki>: Er denne stadig aktuel - eller bare glemt ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. august 2005 - 11:01 #3
Fra dit nye spørgsmål:
>> ps. ingen hijackthis sidste gang gik det rent galt og jeg måtte omformatere :S

Hvis du havde fulgt den vejledning der blev lagt, hvor der udtrykkeligt stod at du ikke selv måtte slette noget i HiJackThis, var det nok ikke gået galt. HiJackThis viser blot forskellige ting i reg-basen og er ikke skadeligt på nogen måde.

Da problemet ikke eksisterer mere kan du selv lægge et svar og efterfølgende acceptere det for at lukke spørgsmålet.
Avatar billede 9ki Nybegynder
08. august 2005 - 11:36 #4
har skam heller ikke slettet noget som hijackthis gutten ikke sagde skulle slettes du :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. august 2005 - 12:48 #5
Ok, jeg troede det var dette spørgsmål, som du refererede til i dit nye spørgsmål *s*