Avatar billede cafo Nybegynder
17. juli 2005 - 14:12 Der er 4 kommentarer

Printervelighed virker ikke

Hej jeg har et script som skulle udskrive den aktuelle side med et billede på men det kommer ikke med?
Det er lavet i php
klik på printer ikonet
www.strandvej.dk
Avatar billede roenving Novice
17. juli 2005 - 14:21 #1
Er du sikker på, at du har justeret billedstien korrekt, måske mangler du en slash:

/typo3temp/pics/6bec428f98.jpg

-- iøvrigt har du en skør base href:

<base href=\%22http://www.strandvej.dk\%22\%22http://www.strandvej.dk\%22>
Avatar billede cafo Nybegynder
17. juli 2005 - 14:24 #2
Jeg har fået scriptet, ved du hvad jeg kan gøre ved det?
Avatar billede roenving Novice
17. juli 2005 - 14:27 #3
-- det ser ud til, at du har kopieret din base href ind direkte i det grafiske interface, og dermed har fået en underlighed frem, men gå ind i kodeview og indsæt adressen i stedet
Avatar billede cafo Nybegynder
17. juli 2005 - 14:29 #4
Jeg ved ikke hvordan man gør, jeg kan ikke php?