Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
16. juli 2005 - 22:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede egr_sli Nybegynder
16. juli 2005 - 22:48 #1
mmm de ser ret ens ud..
de har begge 18 timers non stop playing batterilevetid og de fås begge i 256, 512 og 1000 mb
det der fanger mig er at, den hvide af dem har fm-radio som kan være meget nyttefuld når man bliver træt af sine egne numre !
ellers ville jeg bare tage den billigste, eller den der ser fedest ud, der syntes jeg den sorte, men hver sin smag ;D
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
16. juli 2005 - 23:03 #2
Tak for dit svar. Selvom den hvide er ca. 150 kr. dyrere tiltaler den mig alligevel. Dels pga. dens design, dels pga. radioen men også fordi jeg kan få 2 mp3-højtalere med for kun 8 kr. mere... Men du skal have tak for hjælpen!
Avatar billede egr_sli Nybegynder
16. juli 2005 - 23:13 #3
selvtak da ;D
har selv en creative zen micro, den styrer for vildt ! virkeli god lyd, bedre end ipod mini ;D
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. juli 2005 - 08:53 #4
Du kan måske have en del ud af at læse: http://www.forbrug.dk/test/testbasen/computerudstyr/mp3-afspillere/

Forbrugerrådet har lige lavet en test over 27 afspillere...
Avatar billede sago Nybegynder
17. juli 2005 - 12:18 #5
Jeg har selv haft V200 i et godt stykke tid nu, den kan jeg helt klart anbefale. Jeg har ikke prøvet den anden.