Avatar billede mikkelbas Nybegynder
16. juli 2005 - 19:16 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Spil over nettet

Hej

Jeg ville høre om der er nogen, der kunne være interesserede i at lave nogle java spil for mig? Til min side: www.akdc.dk

Der er flere små spil, som jeg godt kunne tænke mig, at man kunne spille mod  hinanden over nettet...

MVH

Mikkel Skovlund
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 19:43 #1
Hej Mikkel,

kan du ikke downloade nogle små JAVA baserede spil på nettet og ligge dem ind på din side?

mvh
Mads
Avatar billede mikkelbas Nybegynder
16. juli 2005 - 19:47 #2
Det ved jeg ikke helt... Hvor kan jeg finde dem henne? Jeg har også et spil, som en har lavet til min side, det ville  jeg også gerne have på nettet så man kan spille imod hinanden fra hver sin ende af landet...
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 19:49 #3
hmmm jeg kigger lige lidt rundt!

øjeblik...
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 19:51 #4
jeg tænkte nok at www.hotscripts.com  (<---- bookmark den side den er god) havde nogle stykker liggende.

kigger lidt mere....øjeblik
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 19:52 #5
http://www.hotscripts.com/Java/Applications/Games_and_Entertainment/index.html

det er den helt specifikke side med små JAVA games source codes du kan sætte ind på din side!

mvh
Mads
Avatar billede mikkelbas Nybegynder
16. juli 2005 - 19:54 #6
Jeg leder faktisk efter poker spil... Men med java kan man godt spille over nettet ikk? Og hvordan foregår det så helt præcist?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 19:56 #7
og her er en masse hvor du kan se spillet i action....dernæst downloade source koden.

Mon ikke dette kan hjælpe dig lidt?

ha det godt

mvh
mads
Avatar billede mikkelbas Nybegynder
16. juli 2005 - 19:56 #8
Der var ikke  rigtig noget brugbart på den side...
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 19:57 #9
og så linket selvfølgelig he he:

http://www.javaonthebrain.com/brain.html    <----- mange spil + deres source koder.

mvh
Mads
Avatar billede mikkelbas Nybegynder
16. juli 2005 - 20:03 #10
Jeg kan ikke se nogen source koder?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
17. juli 2005 - 01:02 #11
klik på spillet og "Download source code"

mvh
Mads
Avatar billede mikkelbas Nybegynder
17. juli 2005 - 01:06 #12
Ja har set på det, men kan ikke rigtigt bruge det.. For det Texas Hold ÉM der er der, er ikke det rigtige og så er det på en server hvor der er mange andre... Ville gerne have så man ikke havde alle mulige tilfældige.