Avatar billede fifie Nybegynder
16. juli 2005 - 18:14 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Billeder på cdrom

Hejsa
jeg kunne godt tænke mig at lave en cdrom med alle de billeder jeg nu har gået og taget igennem tiden, men findes der ikke et fedt program hvor man måske kunne lægge lidt musik eller tale eller bare lave et fedt slide show af sine billeder

Den skal kunne afspilles på DVD maskiner! så man kan sidde og nyde alle billederne hele familen :o)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 18:48 #1
dette her kan ihvertfald lave et fotoalbum som du kan se på din PC og ligge på nettet.

Det er nemt at anvende og bedst af alt så er det gratis.

MHT! at se dem på en DVD skal du lige undersøge hvilke formater dinDVD understøtter?

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 18:49 #2
hov jeg glemte linket til fotoalbummet!:

http://jalbum.net/

mvh
mads
Avatar billede weblex Nybegynder
16. juli 2005 - 21:16 #3
Photoshop Album kan også - en starter edition (gratis) kan downloades her:

http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=2681
Avatar billede majsmarken Nybegynder
31. juli 2005 - 11:57 #4
NERO brænder pakken har også noget med at vise billeder osv...
Avatar billede vejmand Juniormester
31. juli 2005 - 12:00 #5
Avatar billede majsmarken Nybegynder
31. juli 2005 - 12:10 #6
Jeps - <vejmand> - det var også den jeg tænkte på... - du kom først...
Avatar billede vejmand Juniormester
06. november 2005 - 06:11 #7
Er du kommet videre?
Avatar billede fifie Nybegynder
28. december 2005 - 08:17 #8
Ups sorry - ja tak jeg fandt ud af det :o)
tak for hjælpen