Avatar billede brian_j Nybegynder
16. juli 2005 - 14:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mio 168 kan ikke få forbindelse med Nokia 6230

Jeg har en Mio 168 PDA som jeg gerne vil have koblet sammen med min mobiltelefon (Nokia 6230) via IR. Når jeg forsøger siger min PDA at den etablere forbindelse til Nokia 6230 men så sker der heller ikke mere, jeg har også prøvet med en Sony telefon og det var det samme.
Er der nogen der kan hjælpe med at oprette forbindelse?
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
02. august 2005 - 21:36 #1
Den bruger først forbindelsen, når du sender data via forbindelsen såsom tlf til internet, men så skal tlf sættes op til at conecte nettet. du kan også overføre billeder hvis der kamera i tlf.
Avatar billede brian_j Nybegynder
22. januar 2006 - 21:12 #2
Lukket