Avatar billede bossy Nybegynder
15. juli 2005 - 14:04 Der er 1 kommentar

Træ struktur i Word

Hej.

Jeg sidder og skal bruge en måde at opstille et dokument i punktopstillings form, således at underpunkter er skjult og man kan klikke på et link/+ for at få vist den skjulte tekst.
Lidt ligesom det her link: http://office.microsoft.com/da-dk/assistance/HP010384771030.aspx

Jeg ville helst have at der ikke er noget kode eller noget specielt. En indbygget funktion i Word er at foretrække, men ellers er jeg åben for forslag.

Håber der er en der kan hjælpe,

Mvh

Bo Olsen
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2005 - 18:08 #1
Du kan få vist "foldeud teksten" ved at bruge overskrift1 som hovedoverskrift og derefter normalt tekst. Når du så vælger at se dit dokument som (jeg har eng. version) Outline view, får du muligheden med at folde ud. Du kan - så vidt jeg ved kun få det på denne måde.