Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
15. juli 2005 - 13:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Upload annonce!

Hej Med Jer!

Er der nogen der kan bidrage med et PHP script der kan flg.:

Gerne med login krav

Ellers skal man kunne skrive noget tekst, og sætte nogle flueben, skrive lidt i nogle tekstbokse, og til sidst have mulighed for at uploade evt. 5 billeder på måske max 400Kb.

Efterflg. trykker man upload, og så skal man kunne se annoncen på en anden side.

Det er et godt udgangspunkt.

Hvis nogen kan hjælpe mig med det, ville det være mega cool!

Vi tager detaljerne senere!

Jeg kører med MYSQL, så det må meget gerne blive integreret med det.

På forhånd mange tak!
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
15. juli 2005 - 13:24 #1
hej theplayer.da.ru,

prøv at kigge PHP sektionen igennem på www.hotscripts.com    der er et hav af dem!!

mvh
mads
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
15. juli 2005 - 13:54 #2
foxmulder58-> Har tjekket det.. jeg kan ikke rigtig finde noget, og ved heller ikke helt hvad jeg skal søge efter for at ramme plet.
Avatar billede mysli Nybegynder
16. juli 2005 - 13:54 #3
Prøv postnuke, eller phpnuke.

Ellers tjek opensource cms og søg lidt på google. Der skal nok være nogle ting
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
22. august 2005 - 12:48 #4
Øw...