Avatar billede sstp Nybegynder
14. juli 2005 - 20:55 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Nogen som keder sig ? Omprogrammering

Heey

Kunne godt tænke mig, at få min side mere dynamisk, altså i et andet sprog end HTML..
Erfaringen er ikke lige den stærke fra min side, så ved ikke om nogen kunne tænke sig at omprogramere så siderne bliver lettere at administrere, evt ser bedre ud.. ?

siden er www.street-racing.dk

Lad mig lige høre..
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
14. juli 2005 - 22:11 #1
Hvilke sprog har du tilgængelig (php, asp, jsp...)?
Avatar billede sstp Nybegynder
16. juli 2005 - 00:50 #2
jeg har php asp.. og ja en del.. Sig til så kan jeg høre om det er muligt, men stort set alle er mulige på serveren.. :-)
Avatar billede sstp Nybegynder
19. juli 2005 - 18:30 #3
,,,
Avatar billede sstp Nybegynder
21. juli 2005 - 21:41 #4
sker der noget dude ? :)
Avatar billede bongo20 Nybegynder
22. juli 2005 - 14:04 #5
hvad er det du gerne vil have lavet mere nøjagtigt?
Avatar billede sstp Nybegynder
23. juli 2005 - 17:40 #6
jamen mit problem består i, at jeg ikke kan finde ud af andre sprog, end meget basal HTML..
Og som I 100% ved, så er HTML manuellt, når man skal opdatere en side..

Derfor ved jeg, at man fx via php, kan administrere sine sider meget nemmere, og det kunne jeg vildt godt tænke mig at få lavet, hvis nogen har lyst og lejlighed til det..

:-)
Avatar billede sstp Nybegynder
25. juli 2005 - 15:04 #7
nårh ?
Avatar billede bjawnie Nybegynder
26. juli 2005 - 10:26 #8
Hi,

Snakker vi frivilligt eller betalt arbejde?

Cheers
bjawnie
Avatar billede sstp Nybegynder
30. juli 2005 - 03:19 #9
desværre frivilligt.. Vi tjener ikke lige noget via siden, så vi kan ikke udbetale noget desværre.. Men points er jeg villig til at give af, hvis det kan gå sådan ? :-)

-Det kan det nok bare ikke heh..
Avatar billede Mik2000 Professor
01. august 2005 - 02:09 #10
Vi kan tilbyde dig det men desværre kun som betalt. Vores grundsystem koster 2600 og der kan man en del med.

Men hvis du ikke tjener så meget er der nok ikke nok til det.

Men hvis du har en del besøgende kan du tjene penge på siden via Google Adsense. Prøv at kigge på det
Avatar billede sstp Nybegynder
02. august 2005 - 02:52 #11
Google adsense har jeg kigget på, men fordi vi er under 18 år, er vi ikke myndige til at være medlem der, og blev cancled af google, pga det..

Rimlig fucked..
Avatar billede sstp Nybegynder
07. august 2005 - 17:07 #12
luk