Avatar billede etif Nybegynder
14. juli 2005 - 16:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tomcat og jdbc ikke alle opdateringer når frem til databasen

Jeg har en applikation bestående af en applet og en række servlets som jeg for nylig har flyttet fra apace jserv til apache tomcat.

Når jeg laver flere opdateringer(INSERT/DELETE) når ikke alle opdateringer frem til SQL server 2000-databasen.

Jeg anvender sun.jdbc.odbc.JdbcOdbcDriver, som fungerede fint med apache jserv.

Hvad kan problemet være ?
Avatar billede arne_v Ekspert
14. juli 2005 - 18:18 #1
SUN JDBC ODBC bridge er noget skrammel

det er ihvertfald en mulighed at det er dens manglende threadsafeness som driller
dig

hvorfor henter du ikke den rigtige SQL Server JDBC driver hos Microsoft og bruger den ?
Avatar billede etif Nybegynder
15. juli 2005 - 10:51 #2
Tak for rådet, det ser ud til at virke meget bedre. Jeg tror ikke der var en microsoft driver, da jeg oprindeligt lavede applikationen, så det er årsagen til at jeg brugte den fra sun.

Smid et svar så skal du have pointene.
Avatar billede arne_v Ekspert
15. juli 2005 - 10:55 #3
den har faktisk eksisteret i en del år

men Microsoft er meget diskrete med hensyn til dens eksistens

og svar