Avatar billede zeriox Nybegynder
09. april 2001 - 11:05 Der er 5 kommentarer

Indsæt Steng i JEditorpane så evt. html Tags bliver oversat

Hejsa !

Jeg er igang med at strikke en editor sammen,  men er gået lidt istå :( ... jeg et Jeditorpane hvor man indtaster .. .. .. tekst og så har jeg nogle objekter der sender tags til JEditorpane objektet, men de bliver sat ind som tekst og ikke oversat til <B> (Bold) o.s.v. ... hvis jeg sætter teksten i EditorPane bliver det oversat til html.

Det skal lige siges at jeg har oprettet et HTMLDocument hvor det hele kører (altså et dokument pr. kørsel), og jeg kan ikke forstå hvis det skulle være nødvendig at oprette attributsæt når der er indbygget en HTML parser ??

HJÆÆÆÆÆLP :)
Avatar billede nute Nybegynder
09. april 2001 - 11:23 #1
er ikke helt sikker på om jeg forstår din problemstilling....

du har et felt som du \"previewer\" ditt input, og et input area ? i ditt preview felt ser du ikke-formattert tekst, mens teksten er formattert i ditt inputfelt ?!
Avatar billede zeriox Nybegynder
09. april 2001 - 11:49 #2
Nope ... he he ... jeg har et editorpane objekt der viser et htmldocument ... brugeren skal indtaste cleartext i document objectet, mens jeg har nogle knapper der skal sender nogle strings til documentet som (<B>, <I>, <TABLE> [almindelige lovlige HTML format tags) som skal indsætter og oversættes i dokumentet
Avatar billede clone Nybegynder
14. april 2001 - 21:45 #3
Det kan være at din JEditorPane af en eller anden grund benytter en forkert Content Type. Prøv evt. med følgende kald:
m_editorPane.setContentType(\"text/html\");
Avatar billede zeriox Nybegynder
19. april 2001 - 09:19 #4
Mit editorpane object er sat til text/html ... jeg har endvidere nedarbejdet alt hvad jeg kunne fra htmltoolkittet til dokumentet for at være sikker på at det ikke vare det :( ... det stinker :(
Avatar billede zeriox Nybegynder
12. maj 2001 - 16:38 #5
Hmm ... ikke så underligt jeg har problemer med det :(

LUKKET