Avatar billede tcbj Nybegynder
14. juli 2005 - 01:28 Der er 4 kommentarer

fra wotw-tc-dvdr.rar til noget der kan brændes

Jeg har en film liggende i en masse filer. Den ene hedder wotw-tc-dvdr.rar og de andre hedder wotw-tc-dvdr.00 til wotw-tc-dvdr.29, dem vil jeg gerne have konverteret om til noget som jeg kan brænde i nero
Avatar billede polle007 Nybegynder
14. juli 2005 - 01:35 #1
Folk plejer at blive slagtet, når de stiller den slags spørgsmål på Eksperten :o
Avatar billede tcbj Nybegynder
14. juli 2005 - 01:41 #2
det er jo bare bogstaver som folk sætter i en grim rækkefølge, det gør mig nu ikke så meget. Kan du hjælpe?
Avatar billede tcbj Nybegynder
14. juli 2005 - 01:58 #3
Jeg hr prøvet at pakke rar. filen ud, men den kunne jeg ikke brænde som DVD
Avatar billede Spotgun Seniormester
14. juli 2005 - 07:58 #4
...tror heller ikke du skal forvente noget svar herinde omkring netop det emne her.
Du må nok hellere finde et andet sted at spørge, eller tage i biografen og se War Of The Worlds ;)