Avatar billede ceciliemathias Nybegynder
13. juli 2005 - 15:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Maskinen lukker

Hej min maskine lukker efter nogle timer og kan så ikke tændes igen før efter man har forsøgt masser af gange og til sidst er heldig at den starter..hva søren kan det være ??
Avatar billede sortsovs Nybegynder
13. juli 2005 - 15:30 #1
Hej Mathias..

Har du selv bygget computeren eller er den købt "samlet"...?

Det lyder som om du har et problem med varme i din computer!

Mvh Nicolaj Jensen
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
13. juli 2005 - 15:38 #2
og hvor gammel er den.?
Det kunne også være strømforsyningen, der er ved at stå af.??

fleere spec..?
Og evt. enfejlkode, fra en blåskærm..O)
Slå automatisk genstart fra,.-->i egenskaber for denne computer/avanceret/start og genoprettelse..fjern fluebenet i genstart automatisk..
Avatar billede ceciliemathias Nybegynder
13. juli 2005 - 15:50 #3
Købt samlet og er helt ny - nu har jeg slået automatisk genstart fra..men hvad skulle det hjælpe ? - jeg får ingen fejlkode, den lukker bare ..suk ;0(
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
13. juli 2005 - 15:51 #4
ingen blå skærm..hmm.??

Hvis den er helt ny, så udnyt din garanti.!!
Avatar billede sortsovs Nybegynder
13. juli 2005 - 15:56 #5
Ja udnyt garantien :O)
Avatar billede ceciliemathias Nybegynder
13. juli 2005 - 16:17 #6
ja men hvis det bare var en bagatel ville jeg bare prøve at ordne det selv i første omgang
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juli 2005 - 00:04 #7
Dumt at prøve at fixe noget man ikke ved hvad er - brug din garanti.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
14. juli 2005 - 08:30 #8
check cpu temperaturen (måske trænger den til en ny cpu køler?)ja, eller som bartfreak nævner en ny strømforsygning
Avatar billede cyberspace Nybegynder
14. juli 2005 - 08:31 #9
enig - brug garantien, så kommer det jo ikke til at koste dig noget
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. juli 2005 - 15:04 #10
smider et svar.??