Avatar billede sortsovs Nybegynder
13. juli 2005 - 14:04 Der er 9 kommentarer

Byg Gamer pc?

Hey Derude..

Jeg står og skal bygge en gamer pc, men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal købe og hvad der er bedst?

Jeg har ca. 7000,-

Og jeg skal have:
Harddisk
Bundkort
Cpu (SKAL VÆRE AMD 64)
Grafikkort (har kigget på noget LSI, men ved ikke hvor dyrt det bliver sådan helt.
Kabint + Strømforsygning
Ram (1 GB)
Plus Diverse kølere

Er der nogle der kan hjælpe mig med dette?

Håber i kan hjælpe!

Mvh Nicolaj Jensen
Avatar billede donby Nybegynder
13. juli 2005 - 19:04 #2
http://edbpriser.dk/computere/homemade-info.asp?Kode=13212&Type=4&ID=1 med den får du ingen probz med nogen spil overhovedet
Avatar billede donby Nybegynder
14. juli 2005 - 01:14 #3
jeg kan se på "huset" kommentar at du har ca 24567843 andre spørgsmål du ikke har lukket... Folk yder ikke assistance for sjov på denne side.. se at få dem lukket og uddel point.. Det er sku det mindste du kan gøre... klovn
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juli 2005 - 20:34 #4
donby> hov hov makker!!!
Hvordan vidste du at sortsovs arbejder i et cirkus???

Du ved hvad jeg mener, så min kommentar står for sig selv...

sortsovs> du vil gerne have hjælp og at se på antallet af spørgsmål, så kan du lide eksperten.dk - så... http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=sortsovs&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp - disse skal lukkes :)
Avatar billede huset Praktikant
11. september 2005 - 07:54 #5
Mon det er på¨tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede screem_brille Novice
27. september 2005 - 20:10 #6
Avatar billede huset Praktikant
17. januar 2006 - 09:21 #7
Kunne man efterhånden forvente feedback fra dig opretter, eller på anden måde du gad bruge tid på at lukke spørgsmålet igen?

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede huset Praktikant
06. februar 2006 - 08:33 #8
Mon det er på tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
16. februar 2006 - 14:14 #9
hehe gik lige igennem brugerlisten for at se hvem som havde flest point udestående og vinderne er sortsovs med:
4.785

kan se at jeg ikke er den eneste med den ide :D