Avatar billede 19tal Nybegynder
12. juli 2005 - 21:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan jeg tjekke mit batteri ?

Hej

Jeg har lige købt en ny bærbar. Jeg vil gerne vide, hvad den bedste måde er at teste et batteri på. Den er jo opgivet til at kunne holde 4.5 timer, men er det bare når den står stille og man ikke bruger den, og der er skruet ned for lysstyrken ? Hvor langt tid burgte den kunne holde, hvis man bare sad på nettet og hørte musik imens ?

Findes der et program der kan måle det ? Et program der kan sge hvormange timer der er tilbage, isedet for hvor mange procent eller noget ligende.

MVH Lukasz
Avatar billede 19tal Nybegynder
12. juli 2005 - 21:33 #1
Det er desuden en Znote 2415W - Value med 1024 Mb Ram.
Avatar billede huset Praktikant
12. juli 2005 - 22:23 #2
Hent et program som f.eks Business Winstone 2004 BatteryMark til test af batterilevetiden.
Avatar billede huset Praktikant
12. juli 2005 - 22:24 #3
Her er lidt læsestof om området laptops http://laptopworld.dk/
Avatar billede 19tal Nybegynder
12. juli 2005 - 22:58 #4
Hvad så med blæser, syntes nemlig tit den går igang, selvom man bare sidder på nettet. Når den går igang, slukker den igen efter ca.~1 min. Skyldes det her pga. varmen udenfor. ?
Avatar billede kenp Novice
12. juli 2005 - 23:16 #5
varmen som vi har i øjeblikket har noget med det at gøre... men den skal jo generelt også køles ned heletiden.
Avatar billede huset Praktikant
16. juli 2005 - 09:06 #6
Kunne du finde tid i skemaet til at give feedback her eller lukke tråden igen??
Avatar billede huset Praktikant
11. september 2005 - 07:54 #7
Mon det er på¨tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede 19tal Nybegynder
11. september 2005 - 12:07 #8
Ja, havde glemt alt om den her tråd. Sorry gutter.