Avatar billede impar Nybegynder
12. juli 2005 - 20:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

btballoon.dll - hvordan får jeg den fil?

Jeg har en hp pavilion zd8100 med integreret bluetooth. Det har endnu ikke virket og jeg har netop nu forsøgt at installere en driver ved navn sp27339 som jeg fandt på hp's hjemmeside.
Da jeg installerede poppede en advarsel op flere gange om at den ikke kunne finde "btrez.dll, DANISH" jeg trykkede "OK" alle gangene og installerede derved driveren...
Når jeg (gen)starter min computer nu står der at den ikke kan starte bttray.exe, fordi den ikke kan finde btballoon.dll.
Hvad skal jeg gøre ved dette? - Jeg vil enormt gerne have det til at virke sammen med min telefon, nemlig.

På forhånd tak.

Impar
Avatar billede impar Nybegynder
12. juli 2005 - 21:10 #1
jeg er villig til at give rigtig mange point for et svar, som får lortet til at virke, da det virkelig betyder meget for mig...
Avatar billede impar Nybegynder
12. juli 2005 - 21:32 #2
har fundet ud af det nu
Avatar billede arnerolsen Nybegynder
01. januar 2006 - 18:51 #3
Hvordan gøres det ?
Avatar billede nixxen Nybegynder
18. januar 2006 - 10:35 #4
Hvordan fikk du fikset det?
Avatar billede robinrct Nybegynder
27. januar 2012 - 10:18 #5
ej LOL altså.......
Hvordan kan du komme her og pive efter hjælp,,,, love guld og grønne skove i form af rigtige mange point.
Hvis nogen hjælper dig.
OG så finder du udaf det på egen hånd og giver ikke din erfaring videre til folk her.
Avatar billede robinrct Nybegynder
27. januar 2012 - 10:31 #6
jeg fiksede også mit problem... ved bare at gå i tilføj/fjern og afinstallerede bluetouth. Og genstartede maskinen. og BT blev installeret af sig selv og alt er ok. :-)