Avatar billede sofie-lykkebo Nybegynder
12. juli 2005 - 20:21 Der er 4 kommentarer

søger sponsor til ny IT-butik [domæne]

Hej mit navn er Sofie Lykkebo

Jeg og min mand (Rasmus Christoffersen) har planer om at starte en lille it-butik (som sælger blæk patroner) i Vordingborg. Vi har allerede set på byggeriet hvor butikken skal være og det ser jo alt sammen godt ud.

Det eneste vi mangler nu er et domæne.. Derfor søger vi en sponsor til at sponsorere et domæne til vores nye butik. (der vil selvf. være rabat når den evt. sponsor køber hos os)

Vi regner med et sponsorat på 100,- (det er hvad vi har fået afvide et domæne koster) Vi har planer om en online butik på hjemmesiden som kommer op.

Mange venlige hilsener Sofie Lykkebo

hvis du er interreseret så skrivtil sofie.lykkebo@hotmail.com
Avatar billede lonepeter Novice
12. juli 2005 - 22:18 #1
Øh, bare af interesse, er det her en joke?

Udgiften på kr. 100,- til et domæne er jo nok den mindste udgift i vil støde ind i under opstart af virksomhed. Hvis det er seriøst tror du så ikke nærmere I skal lede efter en investor eller en kassekredit som kan finansiere varelager og al den slags...?!?
Avatar billede simonvalter Praktikant
12. juli 2005 - 22:53 #2
ja jeg undrer mig også.. især når man ser denne hvor i selv tilbyder hosting/domæner for at få udført en opgave.
http://www.eksperten.dk/spm/628869
Avatar billede jokkejensen Novice
12. juli 2005 - 22:59 #3
ja så kunne I sku ligeså godt selv sponsorere den hund.. og samtidigt score 1-2 års gratis hosting...
Avatar billede lonepeter Novice
13. juli 2005 - 09:50 #4
Mærkligt firma.... ;-)