Avatar billede jdan Nybegynder
12. juli 2005 - 12:03 Der er 2 kommentarer

Slette data

Hej

Jeg sidder og roder med MBS Navision 3.70.

Er det muligt at nulstille konti og slette poster/data som projekter, fakturaer..

Problemet er at der er en masse test data i databasen som skal fjernes..

Please help
Avatar billede khj Nybegynder
12. juli 2005 - 12:11 #1
Du kan starte et nyt regnskab og kopierer stamdata fra det oprindelige (nuværende) regnskab.

Men du kan ikke slette poster.
Avatar billede jesper_dk Nybegynder
15. juli 2005 - 22:17 #2
du kan kun slette poster med en udvikler licens. men hvis du har produktions data i databasen bør du ikke gøre det. opret heller et nyt regnskab og tast da ind igen eller konveter/kopier data over i et nyt regnskab, få evt. et navision "solution center" til at hjælpe dig.