Avatar billede grillmand Nybegynder
12. juli 2005 - 11:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Salg af styresystem og/eller kontorsystem

Hej.
Jeg er interesseret i at høre hvad du synes er en fair salgspris for henholdsvis WinXP Pro engelsk og OfficeXP Pro engelsk. Begge systemer er brugt og er købt i hver sin detailpakke. Der er altså ikke tale om OEM-produkter.

P.S. Lidt svært at give point for sådan et spørgsmål men på forhånd tak for hjælpen;-)

MVH
Jan
Avatar billede jps6kb Novice
12. juli 2005 - 12:01 #1
Altså, med mindre CD'erne er hærgede og ridsede, skulle prisen jo ikke være meget under markedspris. Om det er brugt eller ej, kan man jo ikke mærke når man installerer det.. altså, med mindre CD'erne har set bedre dage ;)
Avatar billede lonepeter Novice
12. juli 2005 - 12:29 #2
Jeg vil skyde på at du kan få omkring 2000,- for det samlet.

Det er selvfølgelig en del mindre end hvad det har kostet fra nyt men, det trækker jo betragteligt ned i prisen at det er uk udgave og at office ikke er den nyeste udgave.
Avatar billede grillmand Nybegynder
12. juli 2005 - 12:58 #3
Mht. UK-udgaven er der vel også et marked af engelsktalende folk så forstår ikke hvorfor det er en ulempe! Men tak for jeres kommentarer. Altid godt at lave markedsundersøgelse først;-)
Avatar billede lonepeter Novice
12. juli 2005 - 18:55 #4
grillmand, ja, selvfølgelig er der et marked for engelsksproget og jeg tror da også at du let kan få det solgt, men hvis du følger lidt med på f.eks. qxl så går engelsksproget software normaltvis noget billigere end dansksproget...